مزیکی گفت: ۱۵ اردیبهشت آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۹۹ است.

مزیکی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از روز‌های پایانی مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه زمستان ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: و بر این اساس ۱۵ اردیبهشت آخرین مهلت ارائه اظهارنامه ارزش افزوده دوره زمستان ۹۹ خواهد بود.

مزیکی افزود: مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند، اما به منظور تکریم و رفاه حال مودیان گرامی و براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه دوره زمستان سال ۱۳۹۹ به مدت یک ماه تمدید شد.

او اضافه کرد: به منظور ارایه خدمات بهتر به مودیان محترم، ادارات مالیاتی سراسر استان مرکزی با رعایت مصوبات ستاد کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی علاوه بر ساعات اداری معمول، در روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۸ آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به مودیان محترم خواهند بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی از مودیان خواست تا در موعد باقیمانده نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۱۳۹۹ اقدام کنند تا مشمول جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر نشو ند.

او ادامه داد: مودیان محترم می‌توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس www.intamedia.ir قسمت مالیات بر ارزش افزوده اطلاعات تکمیلی در این خصوص را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.