مهدی مودی گفت: امتحانات ۱۲ درصد از دانش آموزان که حدود بیست هزار نفر هستند در پایه‌های نهم، دوازدهم و بزرگسالان بصورت حضوری خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مهدی مودی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در قالب طرح معلمان پویا کیفیت کار معلمان ارزیابی می‌شود و ۳۶۹ معلم تجلیل قرار خواهند شد.

او با بیان اینکه امتحانات پایان سال تحصیلی از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ادامه دارد گفت: ملاک ارزیابی دانش آموزان فقط ازمون پایانی نیست.


بیشتر بخوانید 


مودی گفت:امتحانات ۱۲ درصد از دانش آموزان که حدود بیست هزار نفر هستند در پایه‌های نهم، دوازدهم و بزرگسالان بصورت حضوری خواهد بود.

او با بیان اینکه ۸۵نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل هستند گفت: والدین ۲۰۰ نفر کلاس اولی هم به دلیل کرونا اقدام به ثبت نام آن‌ها نکردند.

مودی افزود: در حوزه استخدام معلمان ۱۲۱ نفر در قالب خرید خدمات ۸۶۷ نفر استخدام تبدیل وضعیت حق التدریسان و ۲۵۰ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۲۸۸ نفر از فارع التحصیلان سایر دستگاه‌ها استخدام شده اند.

علیزاده جمال معاون اموزشی فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هزار و ۲۸۳ دانشجو معلم در پنج رشته‌ی آموزش ابتدایی، مشاوره و راهنمایی،آموزش زبان و ادبیات عرب و فارسی،آموزش الهیات در دانشگاه‌های استان داریم.

وحیدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:صندوق ذخیره فرهنگیان خراسان شمالی که تقاضای معلمین بود تا در استان‌ها هم حضور پیدا کند بعنوان استان هدف خراسان شمال انتخاب شد تا حداقل ۶۰۰ واحد مسکونی را برای فرهنگیان فراهم کنند.

انتهای پیام//ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.