در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۷ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی‌ها ادامه دارد

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با شروع سیل و آبگرفتگی از ساعت ١٢ تا ۸ صبح روز سه شنبه (۱۴ اردیبهشت ماه) ۷ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند.

مهدی، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع سیل در ۷ استان کشور اظهار کرد: با شروع سیل و آبگرفتگی از ساعت ١٢ تا ۸ صبح روز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سمنان، اصفهان و یزد ۱۴۸ نفر گرفتار در سیل با تلاش ۹۴ نیروی عملیاتی هلال احمر امدادرسانی شدند.

او با اشاره به حضور ۲۷ تیم در ۲۱ عملیات و بکارگیری ۲۶ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۲ دستگاه پمپ و لجن کش افزود: با تلاش امدادگران ۱۲ منزل از آب تخلیه و ۲۰ خودروی گرفتار در آب هم رهاسازی شد.


بیشتر بخوانید


ولی پور تصریح کرد: همچنین ۹ دستگاه چادر، ۱۷ تخته پتو، ۹۶ کیلوگرم نایلون و ۳۰ قوطی کنسرو میان سیل‌زدگان توزیع شد.

او با اشاره به مفقودی ۱۰ نفر در سیل شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه پیکرهای ۱۰ نفر از مفقودین ناشی از سیل در استان‌های یزد، کرمان و خراسان جنوبی پیدا شدند و عملیات جست‌وجو برای یک گمشده‌ دیگر همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عملیات جست‌وجو و نجات ادامه دارد، عنوان کرد: امدادرسانی به سیل‌زدگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
چند وقت پیشا مداوم خبرهای نا امید کننده خشکسالی و کم بود آبی را مثل این خبر رو تیتر می کردیت : ناهیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
ایران در آستانه روبه رو شدن با خشکسالی است و از این دسته خبرهای نا امید کنند را به خورد خلق الله می دادید در کشور ایران الان که سیل آسا بارندی شده چرا تیتر نمی کنید ایران در آستانه پر آبیست ؟!!! شما ها با یه غوره سردیتون می کنه با یه کیشمش گرمیتون می کنه !!! حالا تحویل بگیرید اینم آب فراوان مدیریتش کنید اگه راست میگید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار