ارائه مشاوره تحصیلی به ۴۶۱ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد

۴۶۱ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری برای کنکور ۱۴۰۰ خدمات مشاوره تحصیلی دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فروزان لطفی پور معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۶۱ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد برای کنکور ۱۴۰۰ خدمات مشاوره تحصیلی دریافت می‌کنند.

او با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه تحصیل و آموزش فرزندان مددجویان در راستای ارتقای توانمندی‌ها و رشد و پیشرفت آن‌ها افزود: ۴۶۱ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در کنکور آزمایشی امسال شرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


لطفی پور اضافه کرد: این دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی راهنمایی‌های لازم را از مشاوران کمیته امداد استان دریافت و سپس به مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور معتبر طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

او ادامه داد: استفاده از خدمات آموزشی از جمله شرکت در آزمون‌های آزمایشی و بهره‌مندی از پشتیبان برای تمامی این دانش‌آموزان رایگان است.

لطفی‌پور با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته نیز دانش آموزان کنکوری از تمامی این خدمات بهره‌مند شدند اضافه کرد: ۳ دانش‌آموز با تلاش و پشتکار خود موفق به کسب رتبه سه رقمی و پذیرش در رشته‌های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان شدند و ۴ دانش‌آموز دیگر نیز رتبه زیر ۳ هزار کسب کردند.

او بابیان اینکه چهار هزار و ۵۱۲ دانش‌آموز، هزار و ۱۱۴ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند گفت: تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه «ویژه دانشجویان» بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار