کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : وزش باد طی ساعاتی از امروز و فردا قابل توجه خواهد بود این وضعیت علاوه بر گرد و خاک محلی احتمالا سبب نفوذ غبار به‌خصوص در نواحی مرزی استان خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی استان طی روز‌های آینده، گفت : به دلیل عبور متناوب امواج ناپایدار از جو منطقه تا اوایل هفته آینده طی ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت هر روز شاهد وزش باد و رشد ابر در جو استان خواهیم بود.

او گفت : این شرایط طی امروز و فردا و عمدتا در نواحی کوهستانی شمال و شرق استان ممکن است گاهی اوقات با رگبار پراکنده باران و رعد و برق هم همراه باشد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: وزش باد طی ساعاتی از امروز و فردا قابل توجه خواهد بود این وضعیت علاوه بر گرد و خاک محلی احتمالا سبب نفوذ غبار به‌خصوص در نواحی مرزی استان خواهد شد.

او دمای هوای شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۷ درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: طی این مدت سومار با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد به‌عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.