شرکت هوندا موفق به ساخت یک موتور الکتریکی با حجم موتور ۷۴۵ سی سی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هندا ژاپن پس از مدت‌ها تلاش و طراحی، توانست موتور سیکلت برقی یا همان اسکوتر جدید خود را به بازار عرضه کند که بهتر است بدانید این موتور سیکلت توانایی آفرود و طی کردن مسافت طولانی را دارد.

بسیاری از علاقه‌مندانی که علاقه به آفرود با موتور و طی کردن یک مسیر طولانی را دارند، می‌توانند هوندا X-ADV را امتحان کنند که این اسکوتر برای سایر تولیدکنندگان بزرگ موتور سیکلت بی رقیب است.

بهتر است بدانید که با افزایش محبوبیت اخیر اسکوتر‌های ماکسی، هوندا X-ADV همچنان تنها اسکوتر متمرکز بر ماجراجویی و ظرفیت بالا در بازار باقی مانده است. شرکت هندا مدل هوندا X-ADV خود را برای عرضه بازار آسیایی امسال به روز کرده است و این اسکوتر قرار است برای اولین بار در مالزی به بازار عرضه شود.


بیشتر بخوانید


هوندا برای این اسکوتر به روزرسانی موتور، شاسی و همچنین ویژگی‌های فنی و طراحی‌های دیگر را در نظر گرفته و در این مدل از یک انجین موتور ۷۴۵ سی سی استفاده شده و این اسکوتر بزرگ با قدرت کافی ۵۷ اسب بخار، با کمال تعجب یک گزینه مناسب برای آقایان است.

آخرین جزئیات از اسکوتر 745 سی سی هوندا X-ADV

آخرین جزئیات از امکانات اسکوتر X-ADV

از نظر فنی، X-ADV جدید به چهار حالت مجهز شده است که از حالت‌های استاندارد، اسپرت، باران و گراول تشکیل شده و یک حالت کاربر قابل تنظیم هم دارد که به شما این امکان را می‌دهد لوازم الکترونیکی پیشرفته اسکوتر را به دلخواه تنظیم کنید.

همچنین راکب موتور سوار از طریق صفحه نمایش ۵ اینچی تمام رنگی TFT این اسکوتر می‌تواند به همه این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشد. بهتر است شما کاربران و علاقه‌مندان به موتور سیکلت در نظر داشته باشید که این موتور سیکلت برقی قرار است در مالزی با قیمت ۷۹۹ ۶۷ RM یا معادل ۴۴۶ ۱۶ دلار آمریکا به فروش برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.