واکسیناسیون یک هزار و ۵۹۱ جانباز کرمانشاهی انجام شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از واکسیناسیون یک هزار و ۵۹۱ جانباز کرمانشاهی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : از این تعداد، ۵۳۵ جانباز ۵۰ تا ۷۰ درصد و یک هزار و ۵۶ نفر نیز جانبازان قطع عضو، دوچشم نابینا و در معرض خطر واکسن کرونا دریافت کردند.

او گفت : تقریبا تمام ۳۵۰ جانباز بالای ۷۰ درصد استان واکسن ویروس کرونا را دریافت کردند مگر آن‌هایی که در استان نبوده یا خودشان تمایل به واکسینه شدن نداشته‌اند.

عسگری افزود: واکسن جانبازان از ۱۴ اسفند ماه سال ۹۹ همزمان با سراسر کشور در این استان هم شروع شد و هر دوره با هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی به محض دریافت نوبت واکسن جدید نسبت به واکسیناسیون جانبازان باقی مانده از گروه‌های پرخطر و در معرض خطر اقدام خواهیم کرد.

او با بیان اینکه جانبازان جزء گروه‌های پرخطر جامعه هستند، افزود: واکسن کرونا جانبازان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در ۲ مرکز درمانی وحدت و بیمارستان فارابی انجام شده است.

عسگری ادامه داد: هم اکنون بیش از ۳۲ هزار نفر در استان کرمانشاه زیر پوشش بنیاد شهید است و از این اداره کل خدمات دریافت می‌کنند.

او گفت: بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و نزدیک به ۲۰ هزار جانباز در استان کرمانشاه گفت: از این تعداد ۳۵۰ تن از جانبازان بالای ۷۰ درصد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه تعداد جانبازان استان را ۱۹ هزار و ۶۱۶ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۳۵۰ نفر آنان را جانبازان بالای ۷۰ درصد تشکیل می‌دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.