مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سفر کاری دو روزه وارد کرمانشاه شد.

خسرو شهیدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه ۹ هزار و ۷۲۶ شهید و ۲۲ هزار و ۴۴۰ جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی گفت: از مجموع تعداد شهدا، ۸۹ شهید انقلاب و ۲ هزار و ۷۴۸ شهید بمباران و از مجموع جانبازان ۴۴ جانباز نخاعی و ۳۲۶ جانباز ۷۰ درصد داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به وجود یک‌هزار و ۷۶۸ آزاده سرافراز استان، گفت: مجموع جامعه هدف بنیاد شهید استان با احتساب فرزندان و خانواده بیش از ۱۲۸ هزار نفر هستند. 

وی در توضیح برنامه سفر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کرمانشاه، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، ادای احترام به گلزار شهدای شهر کرمانشاه دیدار با جامعه نخبگان و تشکل‌های جامعه ایثارگری، برگزاری شورای ترویج ایثار و شهادت در استانداری به ریاست محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، برگزاری جلسه شورای اداری استان، از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به کرمانشاه است.

شهیدی اشاعه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای طرح سپاس در بنیاد شهید را در قالب اهم برنامه‌ها سال‌جاری عنوان کرد و گفت: در سالی که گذشت بیش از ۲۷ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه انجام شد .

جانفشانی شهدا امنیت و آرامش امروز کشور است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده‌های شهیدان گرانقدر روستای گوهرچقای بخش میاندربند کرمانشاه، گفت: جانفشانی شهدا باعث امنیت و آرامش امروز کشور شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در سفری دو روزه وارد کرمانشاه شد و با خانواده‌های معظم شهدای روستای گوهرچقای بخش میاندربند این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در شهرستان کرمانشاه با خانواده شهیدان «صادق امانی، شهربانو قیطولی، ابراهیم غلامی، حشمت‌اله امینی، اسماعیل اسدی» دیدار و از صبر، استقامت و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه ثابت سفر دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهدا است، گفت: جانفشانی شهدا باعث امنیت و آرامش امروز کشور شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تجلیل کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.