رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان گفت:نام نویسی کاندیدا‌های انتخابات شورای اسلامی شهر همدان تا بعد از نماز مغرب امروز، ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،صفایی رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان در این باره بیان کرد: از زمان ارائه مدارک از سوی داوطلبان بررسی‌ها آغاز می‌شود و در مرحله دوم نیز آزمون کتبی برگزار می‌شود که نتایج آن اوائل هفته آینده مشخص خواهد شد.

او ادامه داد: نیرو‌های انقلاب اسلامی از ماه‌ها قبل برای انسجام‌بخشی بهتر و ایجاد فرایند واقع‌گرایانه‌تر برای اعمال نظر آحاد این جبهه اقدام به تشکیل جلسات متعدد و بررسی طرح‌های مختلف کرده است.

این مسئول عنوان کرد: این رایزنی‌ها در سطح کشور و استان‌ها به تعریف یک سامانه جدید ختم شد که شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان پس از دریافت دستورالعمل‌های مرکزی و استانی اقدام به دعوت از نیرو‌های انقلابی برای ثبت نام در سامانه ائتلاف کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان با اشاره به تعیین سرگروه‌ها در هیات ها، مساجد، محلات و تشکل‌های هم‌سو گفت: این سرگروه‌ها دعوت از نیرو‌های انقلابی را در گروه‌های ۱۵ تا ۲۵ نفره آغاز کردند که به لطف خدا استقبال بسیار خوبی نیز صورت گرفت.

او گفت: در مرحله بعدی سه نفر از اعضای هر گروه به مجمع منتخبین راه یافتند و پس از آن تعدادی از اعضای  نام نویسی شده طی یک فرآیند تعریف شده در سامانه به عنوان کاندیدای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان همدان ثبت‌نام کردند.

صفایی با تاکید بر اینکه شاکله ائتلاف مبتنی بر تصمیم‌سازی از میان اقشار مختلف ائتلاف است، گفت: گام بعد برگزاری انتخابات شورای اِئتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهرستان از میان کاندیدا‌ها بود که با رأی اعضای منتخبین گروه‌ها برگزار شد این عزیزان با رأی خودشان اعضای شورای شهرستان را مشخص کردند.

اوبا بیان اینکه نام نویسی از دو روز گذشته شروع شده و تا بعد از اذان مغرب امروز ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد اظهار داشت: از زمانی که داوطلبان اسناد و مدارک خود را ارائه می‌کنند بررسی‌ها آغاز می‌شود.

صفایی گفت: در مرحله دوم داوطلبان به فرایند شورا که برگزاری آزمون کتبی است وارد می‌شوند و نتایج این مرحله تا ابتدای هفته آینده مشخص می‌شود.
منبع فارس
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.