سیل جاده بایگ به تربت حیدریه را مسدود کرد/حجم سنگین سیل در مسیر پل سبیگی بایگ

بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب باعث تخریب یک دهانه پل در جاده بایگ به تربت حیدریه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بارش شدید باران که عصر امروز اتفاق افتاد باعث جاری شدن سیل در بسیاری از رودخانه‌های فصلی بایگ  و تخریب پایه یکی از پل‌های مسیر جاده بایگ به تربت حیدریه تخریب شد و عملا راه دسترسی از تربت حیدریه به بایگ قطع شد.

احسان کریمی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: بارندگی شدید و جاری شدن سیل امروز با تخریب پل «میرزابیگ»، موجب بسته شدن مسیر بایگ - تربت حیدریه شد.

او افزود: در حال حاضر تیم‌های امداد و نجات و مجموعه اعضای مدیریت بحران شهرستان در محل حضور یافته و سرگرم تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت حیدریه  ادامه داد: بارندگی امروز در مدت زمان کوتاهی از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ به وقوع پیوست که علاوه بر تخریب پل یاد شده، موجب آبگرفتی معابر و خیابان‌ها در برخی مناطق شهر تربت حیدریه شد.

کریمی بیان کرد: از روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه بارش‌های رگباری در تربت حیدریه موجب وقوع سیل شد و تا امروز این بارندگی‌ها به شکل پراکنده ادامه داشته است که بر اثر آن ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان وارد شده است.

 

انتهای پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.