دسترسی دانش آموزان مهابادی به آموزش در شرایط کرونایی

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی، براساس اطلس تمامی دانش آموزان مهاباد به آموزش دسترسی دارند.

کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: براساس اطلس دانش آموزی که به اینترنت یا شبکه شاد دسترسی نداشته باشد، مطالب آموزشی از طریق بسته‌های آموزش از جمله کاغذ و یا فیلم، به دست شان رسیده است.

او همچنین با اشاره به کاهش ترک تحصیل دانش آموزان علی الخصوص دانش آموزان دختر، افزود: با تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته و با کمک ائمه جماعات، اعضای شورا و دهیاری‌ها و همچنین تجهیز مدارس شبانه روزی آمار ترک تحصیل دانش آموزان روستایی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

این مقام مسئول در بحث مدرسه سازی نیز اذعان کرد: در حال حاضر ۵۲ مدرسه در حال ساخت است که از این تعداد ۱۷ مدرسه مربوط به بخش خلیفان است و با بهره برداری از این تعداد مدارس سرانه فیزیکی شهرستان به نرم کشوری نزدیک خواهد شد.

شاوله خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته بخش اعظم مدارس بخش خلیفان به سیستم گرمایش مرکزی بهسازی شده که در همین راستا اندک مدارس باقی مانده در تابستان سال جاری تجهیز خواهند شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.