در مراسمی با حضور رئیس سازمان صمت فارس، گروه صنعتی فاتح صنعت کیمیا از ورزشکاران المپیکی استان فارس تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در جلسه تقدیر از ورزشکاران المپیکی استان با تأکید ویژه به حمایت از قهرمانان ورزشی فارس، گفت: با توجه به مسائل و مشکلات قهرمانان ورزشی در صدد هستیم تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن‌ها را در زمینه‌های مختلف فراهم آوریم و آن‌ها را در تامین شغل یاری برسانیم.

حمیدرضا ایزدی به استعداد و توانمندی جوانان ورزشکار استان فارس اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه تعداد زیادی از جوانان ورزشکار این استان در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیده و مقام‌های حائز اهمیت قاره‌ای و جهانی را به خود اختصاص داده اند.
مهدی قطبی مدیرعامل شرکت فاتح صنعت کیمیا با اشاره به بکارگیری جوانان ورزشی در واحد‌های تولیدی، صنعتی گفت: توانمندی و مهارت این جوانان نه تنها در عرصه‌های ورزشی بلکه در فعالیت‌های صنعتی ستودنی است و در همین راستا در نظر داریم که از آنان حمایت‌های ویژه‌ای به عمل آوریم.

در پایان این جلسه گروه صنعتی فاتح صنعت کیمیا با هماهنگی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس به ۹ نفر از ورزشکاران و مربیان المپیکی این استان نعیما خواجوی، سمیرا ارم، ساره جوانمردی، محمد علی گرایی، محمدرضا گرایی، محمد حسن زاده، علی اصغر جوانمردی، مهدی اولاد و محسن عزیزنژاد هدایای نفیس اهداء کرد.

بازی‌های المپیک از یکم تا ۷ مردادماه و بازی‌های پارالمپیک از ۲ الی ۱۴ شهریورماه پس از یک‌سال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا در توکیو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار