طوفان و مشکلات زیر ساختی در شبکه مخابراتی نیکشهر موجب قطعی مکرر تلفن همراه و اینترنت در این شهرستان شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، قطعی مکرر خطوط تلفن همراه در نیکشهر خسارات زیادی را به مردم این شهرستان وارد کرده است .

بیشتر شبکه ارتباط مخابراتی در نیکشهر فرسوده است و با کم ترین فعالیت جوّی خطوط تلفن همراه بیشتر مناطق شهرستان نیکشهر قطع می شود.  

در عصر کنونی بیشتر فعالیت های روزمره مردم از طریق ارتباط تلفنی و اینترنت هست اما با این وجود در شهرستان نیکشهر ماهانه مردم با معضل جدی قطعی خطوط تلفن همراه مواجه هستند که علاوه بر کلافگی مردم خسارات جبران ناپذیری را به کسبه ها ، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم وارد کرده است .

فرسودگی فیبر نوری مسیر ها و نبود نیروی فنی مورد نیاز در شهرستان، عمده ترین دلایل قطعی خطوط مخابراتی در نیکشهر است .

بشیر احمد رئیسی زاده معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان نیکشهر به خبرنگار ما  گفت: به دلیل گستردگی خرابی ها و وسعت مناطق و نبود نیروی فنی کافی عملیات نرمال کردن خطوط ارتباطی به کندی پیش می رود .

احسان رئیسی بخشدار بنت با اشاره به قطعی ۴۸ ساعته خطوط تلفن همراه در بنت گفت :طوفان باعث قطعی خطوط ارتباطی ۳۰ هزار نفر از جمعیت بنت شده است که امورات مردم را مختل کرده است .

او  با انتقاد از وضعیت پیش آمده و قطعی مکرر خطوط ارتباطی در منطقه گفت : قطعی ارتباط مخابراتی در بنت علاوه بر مختل شدن امورات روزانه مردم باعث نگرانی جدی مردم شده است .

بخشدار بنت افزود : خطوط ارتباطی روستاهای منطقه مهمدان بخش بنت بیش از ۴۸ ساعت است که قطع می باشد .

او  در ادامه عنوان کرد : فاصله ۸۰ کیلومتری شهر بنت تا مرکز شهرستان ، پراکندگی جمعیت و فاصله ۱۰۰ کیلومتری برخی از روستاها تا مرکز بخش بر مشکلات مردم افزوده است.

بخشدار بنت بیان کرد : کلاس های مجازی و آزمون های دانشجویان در حال برگزاریست و طی چند روز گذشته بیش از صد نفر این فاصله ۸۰ کیلومتری را به منظور حضور در کلاس ها طی می کنند و یا از شرکت در کلاس های مجازی محروم شده اند.

احسان رئیسی بخشدار بنت اظهار داشت : امیدواریم اداره کل مخابرات استان ضمن افزایش نیروهای فنی و سرعت عمل آنها در مواجه با قطعی های احتمالی ، پاسخگوی عملکرد ضعیف زیر مجموعه خود بوده و دغدغه مندی بیشتری نسبت به مشکلات عدیده ای که مردم با آن مواجه هستند داشته باشد.

با توجه به تکرار داستان کلافه کننده قطعی خطوط تلفن همراه در شهرستان نیکشهر مسئولین این شهرستان باید پیگیری و اقدامی جدی در این خصوص داشته باشند چرا که خیلی از امورات مردم دچار اختلال شده است .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۷:۵۰ ۰۵ تير ۱۴۰۱
بجا حرف اول اقدام به حل مشکل کنید یکی نیس بگه نماینده شدی که مشکلات رو برطرف کنی
آخرین اخبار