فرماندار تفتان گفت: با توجه به اهمیت گردشگری و حضور گسترده کوهنوردان، گردشگران و طبیعت گردان در این شهرستان، رفع مشکلات ارتباطات و اینترنت در دستور کار مسوولان مربوطه باشد.

علیرضا شهنوازان در حاشیه بازدید از بخش مرکزی تفتان اظهار کرد: روکش آسفالت راه گردشگری و ایجاد راه‌های دسترسی در مناطق روستایی و عشایری حاشیه تفتان از دغدغه‌های جدی مردم منطقه و گردشگران است.
وی بیان کرد: رونق دادن به صنعت مهم گردشگری و حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار مسوولان دولتی بوده، اما فراهم کردن زیرساخت‌ها مهمترین ضرورت است.
بخشدار مرکزی تفتان نیز گفت: رفع مشکلات، آب، افت ولتاژ و توسعه برق، مرمت و لایروبی قنوات، اجرای طرح روستا مرکزی و سرویس دانش آموزان و تجهیز مدارس، تسطیح و بازگشایی معابر، کمبود دارو و پزشک، آرد و نان و عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت از دغدغه‌های بسیاری از مردم این منطقه است.
نادر ابراهیمی افزود: در بازدید فرماندار از بخش مرکز تفتان مشکلات مردم احصا و دستورات لازم از سوی فرماندار صادر و مقرر شد نتیجه اقدامات در مدت زمان کوتاهی به اطلاع فرمانداری برسد.
وی ادامه داد: در حوزه دهیاری ها اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و طرح های شاخصی به اجرا رسیده که بزودی مورد بهره برداری خواهند رسید.
بخشدار مرکزی خاش گفت: بهسازی و آسفالت معابر و سنگ فرش معابر از سوی بنیاد مسکن از دیگر اقدامات ارزشمند دولت در منطقه تفتان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار