نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تا زمانی که رژیم اشغالگر قدس به حیات ننگین خود ادامه می‌دهد، امنیت واقعی در جهان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک پس از چند هفته تعطیلی کرونایی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه ملت‌ها ست و تا زمانی که رژیم اشغالگر قدس به حیات ننگین خود ادامه می‌دهد، امنیت واقعی در جهان وجود ندارد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی سالهاست با جنایت‌های بسیاری علیه مردم مظلوم فلسطین و شهید کردن تعداد زیادی از این مسلمانان همچنان با اشغالگری خود در سرزمین‌های فلسطین ادامه می‌دهد و اکنون باید ملت‌های آزاده جهان به پا خیزند و مقابل جنایتکاران اسراییلی ایستادگی کنند.

او اضافه کرد: متاسفانه شاهد این هستیم برخی کشور‌های منطقه با بی تدبیری و از روی ناآگاهی با رژیم اشغالگر قدس همکاری می‌کنند که این خیانت بزرگی است و هرچه زودتر باید دست از این اقدام خود بردارند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه انتخابات خردادماه یک امتحان بزرگ برای ملت ماست بیان کرد: انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست و اگرچه امسال به دلیل شرایط کرونایی وضعیت سختی را پیش رو داریم، اما حضور آگاهانه و با بصیرت پای صندوق‌های رای قطعا پیام‌های بسیار مهم جهانی دارد.

او ادامه داد: در انتخابات پیش رو انتخاب اصلح اهمیت بسیار بالایی دارد و باید مردم با بینش بالا بهترین افراد را برای اداره کشور انتخاب کنند.

امام جمه اراک با اشاره به موج چهارم کرونا تصریح کرد: با همکاری مردم و مسئولان موج چهارم کرونا رو به پایان است و امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی همه شاهد باشیم که این بیماری به صورت کامل از بین برود و موج‌های پنجم و ششم در کشور رخ ندهد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار