در روز جهانی قدس در نقاط مختلف استان مرکزی مردم به صورت خودجوش راهپیمایی و تجمع برپا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در روز جهانی قدس کرونا هم نتوانست از بغض مردم استان مرکزی در حمایت از قدس شریف و فلسطین اشغالی و مبارزه با رژیم جعلی، کودک کش و اشغالگر قدس جلوگیری کند.

مردم در نقاط مختلف استان مرکزی مردم به صورت خودجوش به خیابان آمدند و راهپیمایی و تجمع برپا کردند و با سر دادن شعار علیه رژیم اشغالگر قدس آزادی فلسطین اشغالی را از چنگ فراطیون یهود خواستار شدند.

مردم دلیجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی خود جوش با حضور در خیابان پایندی خود را به آرمان‌های امام خمینی (ره) در آزاد سازی قدس شریف و فلسطین اشغالی به اثبات رساندند.

راهپیمایی و تجمع خود جوش روز قدس در استان مرکزی

مردم شهرستان شازند هم با تجمع خودجوش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان شازند گرد هم آمدند و شعار مرگ براسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

راهپیمایی و تجمع خود جوش روز قدس در استان مرکزی

مردم شهرستان کمیجان  هم در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با تجمع در  مصلای نماز جمعه این شهرستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار دادند و خواستار رفع اشغال و آزادی قدس شریف شدند.

راهپیمایی و تجمع خود جوش روز قدس در استان مرکزی

مردم شهرستان زرندیه هم در روز جهانی قدس در مصلای مرکز این شهرستان با سردادن  ندای مرگ بر اسرائیل، مرگ  بر آمریکا و مرگ بر انگلیس  رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

راهپیمایی و تجمع خود جوش روز قدس در استان مرکزی + تصاویر

در خمین هم مردم با تجمع در نماز جمعه  حمایت خود را از قدس شریف و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

انتهای پیام / ج 

برچسب ها: روزجهانی قدس ، قدس1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.