عکاسان هنرمند دست به دوربین شوند؛

برگزاری جشنواره «عکس آمادای» در استان همدان/۳۰ اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی‌و گردشگری استان همدان از برگزاری جشنواره عکس آمادای با محوریت گردشگری، میراث تاریخی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیرمدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی‌و گردشگری استان همدان گفت: جشنواره عکس آمادای  با محوریت گردشگری، میراث تاریخی و فرهنگی هگمتانه در استان برگزار می شود.

او افزود: هنرمندان با ارسال زیباترین عکس‌های خود از اقوام، سبک زندگی، آداب و رسوم، آثار تاریخی و طبیعی، سفال و منبت می‌توانند در این رویداد هنری شرکت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی‌و گردشگری استان همدان تصریح کرد: این جشنواره با محوریت گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی استان همدان تدارک دیده شدهاست  و عکاسان می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.  

مالمیر اضافه کرد: عکس‌های ارسالی باید در موضوعات اقوام، آداب و سنت ها، سبک زندگی، طبیعت، سفال لالجین، منبت ملایر و تویسرکان، بنا‌ها و آثار تاریخی، رودخانه‌ها و تالاب‌ها، موزه‌ها گردشگری سلامت، پل‌های تاریخی، مساجد، گردشگری نجوم و بقاع متبرکه باشد.  

او بیان کرد: به نفر اول و برگزیده این جشنواره سه میلیون تومان جایزه و دیپلم افتخار اهدا می‌شود و نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب ۲ و یک میلیون تومان جایزه نقدی و لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.