سرهنگ مهدی کیانی از توقیف ۸ دستگاه خودروی حامل بار غیر مجاز محصولات کشاورزی خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: با توجه به خشکسالی و کمبود محصولات کشاورزی برای دامداران زحمتکش استان، با هماهنگی مرجع قضائی تشدید اقدامات کنترلی مبنی بر عدم خروج این محصولات به خارج از استان در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: طی شبانه روز گذشته با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تعداد ۸ دستگاه خودروی حامل بار محصولات کشاورزی متوقف و ضمن انجام اقدامات قانونی، این خودرو‌ها تحویل پارکینگ شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: هرگونه نقل و انتقال محصولات کشاورزی خارج از شبکه و بدون مجوز‌های قانونی به خروج از استان ممنوع است و نسبت به توقیف خودرو‌های حامل محصولات بدون مجوز اقدام می‌شود.

او با اشاره به اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و افراد سودجو که باعث اخلال در نظام اقتصادی می‌شوند، ادامه دار بوده عنوان داشت: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

سرهنگ کیانی از مرم خواست: چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.