مدیرعامل پتروشیمی مهاباد گفت: شرکت پتروشیمی مهاباد در ۳ سال پیاپی توانسته با دریافت تندیس صنعت سبز جزو برگزیدگان کشور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احمد فرهمند مدیرعامل پتروشیمی مهاباد اظهار کرد: شرکت پتروشیمی مهاباد در سه همایش متوالی ملی صنعت و خدمات سبز در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ توانسته است با دریافت تندیس صنعت سبز جزو برگزیدگان کشوری صنعت سبز قرار گیرد.

فرهمند افزود: این شرکت از بدو تاسیس بر رعایت استاندارد‌های زیست محیطی در بخش تولید، ارتقا و گسترش فرهنگ زیست محیطی متمرکز شده و توانسته با رعایت تمام دستورالعمل‌های لازم جهت برخورداری و ارتقای مجموعه پتروشیمی مهاباد به واحد سبز صنعتی این عنوان را در سال‌های اخیر به خود اختصاص دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های این مجموعه در راستای تولید پایدار هماهنگ با محیط زیست برنامه ریزی شده است، بیان کرد: این مجتمع همچنین موفق به اخذ گواهینامه‌های استاندارد‌های کیفی ۹۰۰۱ و زیست محیطی ISO ۱۴۰۰۱، نظام ایمنی و بهداشت OHSAS ۱۸۰۰۱ شده است.

او گفت: این واحد تولیدی به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان در راستای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی به منظور حفاظت محیط زیست از تمام امکانات لازم از جمله دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا بهره برداری و با کنترل عوامل آلاینده در حد استاندارد‌های جهانی عمل کند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.