شبکه‌های سراسری، در سال گذشته هزارو ۵۹۵ ساعت برنامه به «انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات اعضای هیئت دولت» اختصاص داده اند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بنا بر اطلاعات گردآوری‌شده در اداره کل آمار و توسعه فن آوری اطلاعات، از این میزان شبکه‌های سراسری رادیویی ۲۲۲:۵۶ ساعت، شبکه‌های سراسری تلویزیونی ۳۷۸:۱۶ ساعت، شبکه‌های استانی تلویزیونی ۳۷:۰۵ ساعت، بخش‌های خبری رادیویی ۴۰۳:۱۸ ساعت و بخش‌های خبری تلویزیونی ۵۵۳:۰۹ ساعت به این موضوع پرداخته اند.

از شبکه‌های رادیویی سراسری «شبکه اقتصاد» با ۸۱:۴۵ ساعت، بیشترین میزان پخش را داشته است. بیشترین مدت حضور اعضای هیئت دولت متعلق به «حسن روحانی رئیس جمهور» به مدت ۳۶:۲۶ ساعت است و بیشترین مدت حضور اعضای هیئت دولت در برنامه «روز از نو» به مدت ۲۲:۳۹ ساعت بوده که از «شبکه اقتصاد» پخش شده است.

از شبکه‌های تلویزیونی سراسری «شبکه خبر» با ۲۳۷:۵۹ ساعت، بیشترین میزان پخش را داشته است.

بیشترین مدت حضور اعضای هیئت دولت متعلق به «حسن روحانی رئیس‌جمهور» به مدت ۱۶۷:۵۰ ساعت است و بیشترین مدت حضور اعضای هیئت دولت در برنامه «جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا» به مدت ۵۹:۳۱ ساعت بوده که از «شبکه خبر» پخش شده است.

از شبکه‌های تلویزیونی استانی «شبکه تلویزیونی مرکز کردستان» با ۴:۳۶ ساعت، بیشترین میزان پخش را داشته است. در شبکه‌های تلویزیونی استانی بیشترین مدت حضور اعضای هیئت دولت متعلق به «حسن روحانی رئیس جمهور» به مدت ۱۰:۰۲ ساعت است و بیشترین مدت حضور اعضای هیئت دولت در برنامه «آیین بهره برداری از طرح‌های ملی و زیربنایی استان فارس» به مدت ۲:۵۹ ساعت بوده که از «شبکه تلویزیونی مرکز فارس» پخش شده است.

بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون

شبکه‌های رادیویی سراسری ۴۰۳:۱۸ ساعت خبر پخش کرده‌اند که «شبکه ایران» با ۱۷۴:۴۷ ساعت، بیشترین میزان پخش را داشته است. بیشترین خبر پخش شده درباره اعضای هیئت دولت متعلق به «حسن روحانی رئیس‌جمهور» به مدت ۱۱۲:۲۳ ساعت است و بیشترین خبر پخش شده درباره اعضای هیئت دولت در «بخش خبری ۲۱:۰۰» به مدت ۵۹:۱۸ ساعت بوده که از «شبکه ایران» پخش شده است.

شبکه‌های تلویزیونی سراسری ۴۴۶:۰۵ ساعت خبر پخش کرده‌اند که «شبکه خبر» با ۲۱۶:۳۲ ساعت، بیشترین میزان پخش را داشته است. بیشترین خبر پخش شده درباره اعضای هیئت دولت، متعلق به «حسن روحانی رئیس جمهور» به مدت ۱۱۶:۰۶ ساعت است.

بیشترین خبر پخش شده درباره اعضای هیئت دولت در «بخش خبری ۲۱:۰۰» به مدت ۵۳:۱۲ ساعت بوده که از «شبکه یک» پخش شده است.

شبکه‌های تلویزیونی استانی ۱۰۷:۰۳ ساعت خبر پخش کرده‌اند که «شبکه تلویزیونی مرکز آذربایجان شرقی» با ۷:۲۲ ساعت، بیشترین میزان پخش را داشته است. بیشترین خبر پخش شده در زمینه اعضای هیئت دولت متعلق به «حسن روحانی رئیس‌جمهور» به مدت ۳۲:۳۹ ساعت است.

بیشترین خبر پخش شده درباره اعضای هیئت دولت در «بخش خبر ترکی ۲۳:۰۰» به مدت ۵:۱۳ ساعت بوده که از «شبکه تلویزیونی مرکز آذربایجان شرقی» پخش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار