نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان:

خدمات هلال احمر برای جامعه اطلاع رسانی شود

محامی گفت: خدمات ارائه شده از سوی هلال احمر در طول سال اطلاع رسانی شود تا مایه دلگرمی و سپاسگزاری مردم و مشوقی برای همکاری و همراهی بیشتر آن‌ها باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست مشترک با مدیر عامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تبریک سالروز تاسیس جمعیت هلال‌احمر اظهارداشت: در اختیار داشتن آمار و گزارش دقیق از آخرین وضعیت جمعیت هلال‌احمر استان و مقایسه آن به نسبت میانگین کشوری می‌تواند مبنای پیگیری‌ها در مرکز کشور و تبدیل به نقشه راهی برای رفع کاستی‌ها شود.

او  افزود: نیاز است تا جمعیت هلال‌احمر در کنار استفاده از ظرفیت‌های مردمی از ظرفیت خیران نیز در جهت توسعه اقدامات و خدمات مد نظر استفاده کند و این مهم نیازمند تهیه سند مکتوب و آمایشی از وضعیت فعالیت هلال‌احمر در سیستان و بلوچستان است.

علیرضا میربهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با به عملکرد سال گذشته این مجموعه اظهارداشت: اعضای جمعیت هلال‌احمر استان ۱۸ هزار نفر و تعداد داوطلبین بیش از ۱۶ هزار نفر مشتمل بر ۳۰۰ تیم عملیاتی و ۲۸ پایگاه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار