سرمربی تیم فوتبال چلسی درباره پیروزی تیمش مقابل منچسترسیتی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال چلسی با پیروزی ۲ بر یک مقابل منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، به رده سوم صعود کرد. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی داشتیم. در نیمه اول به ویژه ۵ دقیقه آخر بازی را رها کردیم. اگر پنالتی منچستر سیتی تبدیل به گل می‌شد، شاید بازی برای ما به پایان می‌رسید. ما یک بر صفر عقب بودیم و مصدوم داشتیم، اما از عملکرد تیم در نیمه دوم تحت تاثیر قرار گرفتم. ما در نیمه دوم سزاوار پیروزی بودیم و به خاطر این عملکرد به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

توخل در ادامه گفت: گل تساوی کمک زیادی به ما کرد، زیرا باعث شد اعتماد به نفس ما بالا برود و به بازی برگردیم. ما هرگز عقب‌نشینی نکردیم و تسلیم نشدیم.

سرمربی چلسی در خصوص عملکرد تیمو ورنر در این بازی گفت: ورنر خیلی تلاش می‌کند. او واقعا در نیمه دوم تمام توانش را به کار گرفت. او در نیمه دوم تیم حریف را خسته کرد، بنابراین هیچگونه اعتراضی نسبت به عملکرد او وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


او در خصوص مصدومیت "کریستینسن" خاطر نشان کرد:  امیدوارم مصدومیت او خیلی جدی نباشد و بتواند طی روز‌های آینده در تمرینات گروهی شرکت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار