بیش از ۷۱۷ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی پارسال در منطقه چالوس بدون وقفه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تورج امانی مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: ۷۱۷ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۷۰۰ لیتر انواع فرآورده‌های نفتی پارسال در غرب مازندران تامین و توزیع شد.

او افزود: تامین و توزیع سوخت پارسال بویژه در زمان‌های اوج ویروس کرونا بدون وقفه ومشکلی انجام شد و این مهم با همکاری و همراهی همکاران ذیربط ستادی منطقه، شرکت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان زحمتکش نفتکش،بخوبی محقق شده است.

امانی با بیان اینکه سهم منطقه چالوس از مصرف سوخت کشور یک درصد است، گفت: تمامی ۹۸ باب مجاری عرضه سوخت مایع و CNG پارسال فعال بوده وسوخت رسانی به مردم بطور مطلوب انجام پذیرفت.

او اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی در پارسال را از جمله برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در راستای تامین و توزیع بهینه سوخت در بین مصرف کنندگان عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح ملی با همکاری تمامی مقامات وادارات کل استان و شهرستان بطور کامل اجرا و حدود ۳۵ هزار خانوار مشمول این طرح در غرب مازندران در سامانه سدف ثبت نام وسوخت مورد نیاز خودرا بصورت الکترونیکی وبا قیمت مصوب در یافت کردند.

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس افزود:با برنامه ریزی وانجام تمهیدات لازم در سال ۹۹ بطور میانگین روزانه بیش از ۲ میلیون لیتر از چهار فرآورده اصلی در بخش‌های حمل و نقل، کشاورزی، صنعت و خانگی، تامین و توزیع شده و با توجه به عدم برخورداری منطقه از خطوط انتقال فرآورده‌های اصلی بیش از ۸۰ درصد این نیاز از مناطق همجوار  و مابقی از مناطق دیگر معین و از طریق نفتکش‌های جاده پیما صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار