سرقت در‌های منهول شبکه فاضلاب در اهواز تداوم داشته و تبدیل به یک معضل جدی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرقت در‌های منهول شبکه فاضلاب در اهواز یکی از مشکلاتی است که این روزها گریبان مردم این شهر را گرفته و گویا هر چه جلوتر می رویم این قصه خیال تمام شدن ندارد . 

سید جمال الدین موسوی معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب اهواز با بیان اینکه  در یک هفته گذشته در بیشتر مناطق این شهر در‌های منهول‌ شبکه فاضلاب در خیابان‌ها سرقت شده‌اند، گفت: ۷۰۰ فقره سرقت در منهول در منطقه شرق اهواز داشتیم که در‌های جایگزین شده بلافاصله بعد از نصب دوباره مورد سرقت قرار گرفتند.

او افزود:هزینه خرید هر در منهول بین ۸۵۰ هزار تا یک میلیون تومان است که آب و فاضلاب هزینه هنگفتی برای جایگزینی در‌های سرقتی متحمل می‌شود این  در‌ها باید از چدنی با وزن ۷۵ کیلوگرم باشند تا ۴۰ تن بار را تحمل کنند و با توجه به سرقت‌های مدام، در‌های بتنی و کامپوزیتی غیر قابل بازیافت در اهواز نصب شد که دوباره این در‌ها نیز سرقت شده‌اند.

موسوی  اظهار داشت: سرقت در‌های منهول باعث انسداد شبکه فاضلاب و پس زدگی آن می‌شود و  لازم است که دستگاه قضا و نیرو‌های پلیس برای حل این مسئله با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب اهواز تصریح کرد: سارقان در اکثر مناطق اهواز در ساعات اولیه صبح اقدام به سرقت در‌های منهول می‌کنندکه  تاکنون تعدادی سارق نیز دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.