طی شب های قدر صورت گرفت؛

اهدای ۱۸ سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان جیرفت

سلامی گفت: با استفاده از درآمد‌های انجمن حمایت از زندانیان جیرفت طی شب های قدر، ۱۸ سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان بی‌بضاعت جیرفت اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی، دادستان جیرفت و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت گفت: با استفاده از درآمد‌های انجمن حمایت از زندانیان جیرفت، طی شب های قدر،  ۱۸ سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان بی‌بضاعت جیرفت اهدا شد.

او افزود: از اهداف انجمن حمایت از زندانیان جیرفت، علاوه بر آزادی زندانیان، رسیدگی به وضعیت معیشت، سلامت، درمان و آموزش آنان و تامین جهیزیه برای دختران زندانی و خانواده زندانیان بی بضاعت است.

سلامی تصریح کرد: این انجمن با درخواست خانواده یا زندانی و حتی مدیران زندان‌ها مبنی بر کمک و مساعدت با انجام تحقیقات از سوی تیم تحقیق مددکاری انجمن و تصویب هیئت مدیره اقدام به کمک و مساعدت می کند.

او با قدردانی از تلاش و حضور خیران در این زمینه، بیان کرد: امسال نیز در پی فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر کمک‌های مومنانه با بررسی نیاز‌های خانواده‌ زندانیان بی بضاعت که در تامین جهیزیه دخترانشان که حتی عقد شده هستند؛ اما به دلیل نداشتن جهیزیه ازدواج نکرده‌اند، مایحتاج آن ها شناسایی و با کمک خیران تعداد ۱۵ قلم کالای اساسی و مورد نیاز آنان تامین شد.

مهدی رحیمی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت نیز با اشاره به  اهدای ۱۸ سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان جیرفت گفت: هزینه هر سرویس جهیزیه بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال به قیمت کارخانه بوده که کل مبلغ جهیزیه بالغ بر ۶۳۰ میلیون ریال است.

او افزود: اقلام اهدایی، شامل فرش، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس تفلون، سرویس چینی، سرویس آرکوپال، سرویس بلور، سرویس پلاسکو، سرویس قاشق و چنگال، اتوبخار دستی، پتو و ساعت بوده است.

 انجمن حمایت از زندان جیرفت در شهر‌های رودبارجنوب، عنبرآباد و فاریاب نیز جهیزیه توزیع کرد.

این مراسم در شب ۲۱ ماه رمضان با حضور مسئولان قضایی و مدیر زندان جیرفت برگزار شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار