یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد آتشی که صهیونیست‌ها در قدس برافروختند، دامن خودشان را خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونیوز، «خالد البطش»، از فرماندهان و عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره آتش افروزی صهیونیست‌ها در قدس اشغالی هشدار داد.

او تاکید کرد: قدس متعلق به اشغالگران نیست بلکه پایتخت ملت فلسطین است و همچنان قبله اول مسلمانان خواهد بود.

خالد البطش با شرکت در تظاهرات جوانان فلسطینی در اردوگاه العوده در شرق غزه گفت: فرزندان ملت، امروز در غزه، کرانه باختری، اردوگاه‌های لبنان و همه بخش‌های این سرزمین جمع شده‌اند تا حمایت خود را از قدس اعلام کنند و بگویند هیچگاه این سرزمین مطهر را رها نخواهند کرد.

او افزود: جوانان انقلابی فلسطین امروز به ندای قدس لبیک می‌گویند و هیچگاه آن را ترک نخواهند کرد و به رژیم اشغالگر صهیونیستی اجازه نخواهند داد شما را از هم جدا کند.

خالد البطش تاکید کرد: آتشی که دشمن اشغالگر در مسجد الاقصی و محله الشیخ جراح برافروخته است، ادامه خواهد یافت و دست و پای اشغالگران را در هر نقطه از تماس با ملت فلسطین خواهد سوزاند.

این مقام جهاد اسلامی اعلام کرد از قدس عدول نخواهیم کرد و همگی در مقابله با طرح‌های دشمن صهیونیستی با یکدیگر متحد و یکپارچه هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَانَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
انشاءالله تصوری سردار دلهای عزیزمان صدیق شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگوار عادل و سخاوتمند دلسوز بشریت مظلوم مومنین مستضعفین بزودی زود در سر تا سر شهر ها و روستاهای فلسطین اشغالی و قدس شریف آزاد شده نصب خواهد شد و نماز پیروزی شکر گذاری را در مسجدالاقصی زیر گنبد سبزش پشت سر ولی امر مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص مومنین مسلمین امت واحده رسول الله ص خواهند خواند و سپس در مکه مکرمه و مدینه منوره و در بین الحرمین حضرت اربابمان اباعبدالله الحسین ع و حضرت ابوالفضل العباس ع می خوانند در ضمن این مسجد که گنبد طلایی دارد که به قدس شریف معروف است مسجدقبه الصخره است نه مسجد الاقصی دقت کنید امت واحده رسول الله ص و نگذارید صهیونیستها آسیبی به مسجد الاقصی که گنبدش سبز رنگ است وارد کنند انشاءالله به زودی زود فلسطین و قدس شریف آزاد خواهد شد و صهیونیستها فروپاشی و نابود و پراکنده و برای همیشه تاریخ بشریت محو خواهند شد .
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَانَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار