جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حضور فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی برای دفاع از مسجدالاقصی در نبردی قهرمانانه قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری یونیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حضور فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی در کنار ساکنان شهر قدس اشغالی برای دفاع از مسجد الاقصی و شرکت در مراسم احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در این مسجد قدردانی کرد.

این جنبش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ساکنان قدس در حال نبردی قهرمانانه با صهیونیست‌ها هستند و دلاوریشان را نیز با خون‌هایی که از آنان در راه مسجد الاقصی ریخته می‌شود، امضا کردند.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تحولات قدس اشغالی، آمده است: ساکنان اراضی اشغالی ۱۹۴۸ مسئولیت پذیری خود را ثابت کردند.

جنبش جهاد افزود: از جوانان انقلابی در نوار غزه و کرانه باختری که در حمایت از آزادگان قدس به سرعت قیام کردند، قدردانی می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: از ملت مان در کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۴۸ می‌خواهیم در آمادگی کامل باقی بمانند و با هدف شکست توطئه شهرک نشینان برای یورش به مسجد الاقصی در روز دوشنبه، به پاسداری خود از این مسجد ادامه دهند.

جهاد اسلامی تاکید کرد: ما به رژیم اشغالگر در خصوص هرگونه حمله برنامه ریزی شده یا تهدید آمیز هشدار می‌دهیم. سران این رژیم باید پیام رهبری مقاومت را به خوبی درک کنند.

در این خصوص، «ابو عبیده»، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: به استقامت ملت پاسدارمان در قدس و مسجد الاقصی درود می‌فرستیم و به آنان می‌گوییم «محمد الضیف» دبیرکل گردان‌های قسام به شما وعده یاری داده است و هرگز خلف وعده نخواهد کرد.

بیانیه شدیداللحن و کوبنده دبیرکل گردان‌های القسام موجی از ترس و نگرانی را در میان صهیونیست‌ها ایجاد کرد و شماری از صهیونیست‌ها خواستار توقف خشونت علیه فلسطینیان برای جلوگیری از تشدید درگیری‌ها شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار