مدیرکل استاندارد استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۸ مجوز استاندارد توسط این اداره برای واحد‌های تولیدی و خدماتی متقاضی صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی رهنما گفت: از بین ۶۸ مجوز استاندارد صادر شده، ۱۳ پروانه مربوط به حد مجاز آلاینده‌ها در محصولات کشاورزی شامل گوجه فرنگی، خرما، سیب زمینی، قارچ و انگور بوده است.

او افزود: در این مدت ۱۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد و ۱۱ مورد مجوز استفاده از علامت استاندارد و همچنین ۲۷ مورد مجوز استفاده از ظرفیت خالی کارخانجه‌های تولیدی استان فارس نیز صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان فارس همچنین از صدور تائیدیه استانداری برای ۲۶۵ آسانسور در این استان خبر داد.

او با اشاره به انجام ۲۰۰ فقره بازرسی سرزده از واحد‌های تولیدی و خدماتی و انجام ۳۰۰ نمونه برداری اتفاقی از خط تولید کارخانجات در فارس اضافه کرد: در این مدت بیش از ۶۰ اظهار نامه وارداتی و صادراتی در گمرکات فارس توسط استاندارد صادر شده است.

مدیر کل استاندارد فارس از تدوام نظارت مستمر کارشناسان این اداره بر مراکز تولیدی، انبار‌های کالا‌های مشمول استاندارد اجباری و مراکز عرضه خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه مورد غیر استانداردی که سلامت و ایمنی مردم را با مخاطره مواجه کند، برخورد قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار