اعطای تسهیلات روش‌های نوین آبیاری به کشاورزان خوزستانی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از اعطای تسهیلات برای اجرای روش‌های نوین آبیاری به کشاورزان استان خبر داد.

خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه روش‌های آبیاری نقش مهمی در کیفیت محصولات کشاورزی و میزان مصرف آب دارد، اعطای تسهیلات به کشاورزان همانند سال‌های قبل در دستورکار قرار گرفته است.

او افزود: در حال حاضر به روال‌های سال‌های قبل به کشاورزانی که تمایل به استفاده از روش‌های نوین آبیاری تمایل دارند، یارانه ویژه که از طریق طرح‌ها و اعتبارات ملی تامین می‌شود، ارائه خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره‌های جهاد کشاورزی شهرستان محل فعالیت خود از تسهیلات استفاده کنند.

امیری زاده اظهار داشت: بحمدالله اعتبار برای این امر موجود است، ضمن اینکه درخواست افزایش اعتبار نیز داده شده و همه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، بنابراین از کشاورزان خواهشمندیم به منظور حفظ منابع آبی با توجه به کاهش چشمگیر بارش باران و آورد سدها، نسبت به استفاده از روش‌های نوین آبیاری اقدام نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان درخصوص وضعیت برداشت محصولات پاییزه در استان بیان کرد: بحمدالله عملیات برداشت محصولات روند مطلوبی دارد و نه تنها کاهش در این زمینه نداشتیم، بلکه تا به امروز شاهد افزایش چشمگیر برداشت و تولید محصولاتی نظیر گندم، کلزا، انواع سبزی و صیفی و... هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار