معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برپایی هزار و ۳۶۴ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری فطریه و کفاره در استان خبر داد.

رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امسال هزار و ۳۶۴ پایگاه ثابت و سیار در مکان‌های برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و میادین و معابر استان برای جمع‌آوری فطریه و کفارات مردم برپا می‌شود.

او افزود: ۲۲۸ پایگاه امداد، ۱۳۷ مرکز نیکوکاری، ۴۵۹ شورای زکات روستایی، ۲۷۳ مسجد و حسینیه و ۲۶۷ موسسه خیریه و سازمان مردم نهاد، وجوه زکات فطره و کفارات مردم را جمع‌آوری می‌کنند و هزار و ۵۵۷ نفر در این زمینه همکاری دارند.

رفیعی اظهار کرد: استفاده از کد دستوری #۵*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir، مراجعه تلفنی و حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و نرم افزارهای سنا، سکه، بله، بام و ایوا از روش‌های پرداخت فطریه و کفاره هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان با اشاره به همکاری هزار و ۶۵۶ نفر برای جمع آوری زکات فطریه تصریح کرد: پارسال هزار و ۵۳۵ پایگاه جمع آوری فطریه و زکات در استان فعال بوده است که از این پایگاه‌ها مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون فطریه و کفاره جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.