فرماندار شوش:

صفوف نماز عید فطر در شوش تشکیل می‌شوند

غزی گفت: نماز عید سعید فطر در شوش با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا خواهد شد.

عدنان غزی فرماندار شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: به شکرانه یک ماه بندگی و مهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان، نماز عید فطر با رعایت دقیق اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در میدان یا زهرا (س) این شهرستان برگزار خواده شد.

او با تاکید بر تعامل دستگاه‌ها برای مدیریت بیماری و بحران کرونا افزود: همه برنامه‌ها باید معطوف به مهار و مقابله با این بیماری باشد، همچنین دستگاه‌های دولتی موظف هستند مکان‌هایی را برای واکسیناسیون علیه کووید-۱۹ اختصاص دهند تا عوامل بهداشت و درمان بتوانند در فضای باز و با تهویه مناسب، عملیات واکسیناسیون را با کمترین آسیب احتمالی اجرایی کنند.

غزی درخصوص نحوه برگزاری امتحان‌های پایه نهم و دوازدهم بیان کرد: آزمون دانش آموزان مقاطع مذکور به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با نظارت عوامل بهداشت و درمان از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شوند و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه خواهند داشت.

فرماندار شوش در پایان از همه شهروندان خواست به منظور حفظ سلامت فردی از میهمانی و دورهمی‌های ایام عید سعید فطر اجتناب کنند و به سلامت فردی و عمومی خود اهمیت بیشتری دهند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: نماز عید ، نماز جماعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار