کرونا در ایام عید فطر کوتاه نمی‌آید/در خانه بمانیم تا قربانی این ویروس نشویم

فرماندار رامشیر گفت: با توجه به اینکه دید و بازدید‌ها در ایام عید فطر، احتمال افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس را افزایش می‌دهد، از شهروندان می‌خواهیم در خانه بمانند.

سید مجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه هم اندیشی دولت و مردم با محوریت عید سعید فطر با حضور حجت الاسلام معرف امام جمعه شهرستان، اعضاء شورای تامین و معاونت سیاسی - اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

او هدف از برگزاری این جلسه را هم اندیشی با بزرگان و معتمدین به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ایام عید فطر عنوان کرد و افزود: با توجه به بافت عشایری منطقه و افزایش دید و بازدید‌ها در ایام عید، خطر افزایش ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان رامشیر وجود دارد.

حسینی نژاد، از مسئولان، شیوخ، معتمدان و بزرگان به عنوان سفیر سلامت نام برد و بیان داشت: انتظار داریم سفیران سلامت از دید و بازدید‌ها در بین بستگان و طایفه خود جلوگیری کرده و همه به تبریک گفتن عید از طریق فضای مجازی دعوت کنند، ضمن اینکه برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و شورای تامین خواهد بود و در صورت فراهم شدن شرایط و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم نماز عید فطر را در فضای باز برگزار نماییم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار