رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با مدیریت ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی استان روند درمان بیماران کرونایی در اردبیل بسیار مطلوب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در مراسم تجلیل از خادمان سلامت، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان را در بحث درمان و پشتیبانی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این گونه اقدمات ارزشمند نهایتا موجب شده تا شاهد روند مطلوب در امر درمان بیماران کرونا در استان باشیم.

او همچنین از متخصصان و نیرو‌های که در امر پشتیباتی کادر درمان قدردانی کرد و افزود: تولید واکسن کرونا به همت و تلاش متخصصان داخلی در کشور مایه مباهات است و امید است با آغاز واکسیناسیون همگانی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کشور باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: تقدیر از مجموعه‌های زحمتکش یکی از برنامه‌های دادگستری استان است و این برنامه بر همین اساس از سوی مدیریت امور فرهنگی دادگستری استان برنامه ریزی شده است.

عتباتی ادامه داد: هدف اصلی این برنامه تقدیر و تشکر از زحمات ایثارگرانه و جهاد گونه کادر بهداشت و درمان کشور و استان است که با تاسی از شهدا و ایثارگران در این میدان سخت حضور دارند و خودشان را وقف سلامتی مردم می‌نمایند.

او افزود: تلاش‌های ماندگار کادر بهداشت و درمان در طرح‌ها و قالب‌های مختلف از جمله طرح شهید سلیمانی که با همکاری نیرو‌های بسیج و سپاه و حمایت‌های مردمی موجب شده تا گام‌های بسیار موثری در مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور برداشته شود.

اکبر منتظر، مدیر امور فرهنگی دادگستری استان اردبیل نیز با قدردانی از خدمات کادر بهداشت درمان استان به ویژه در درمان بیماری کرونا که شبانه روزی برای بازگشت سلامتی به جامعه تلاش می‌کنند، گفت: در این مراسم از ۳۵ نفر از منتخبان فعال بسیج طلاب اردبیل، قرارگاه طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل، بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تجلیل بعمل آمد.

روند درمان بیماران کرونایی در اردبیل بسیار مطلوب است

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.