مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پلمب ۲ مرکز غیر مجاز زیبایی در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، وحید توانا مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پلمب دو مرکز غیر مجاز زیبایی که در امورات پزشکی دخالت داشته اند خبر داد.
 
توانا افزود: کارشناسان این معاونت با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، دادستانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و نیرو‌های یگان ویژه ۲ مرکز غیر مجاز در شهر یاسوج که در حیطه پوست، مو و زیبایی، مبادرت به فعالیت کرده اند پلمب و اموال آن‌ها جمع آوری شد.

او اضافه کرد: گردانندگان مراکز زیبایی از طریق فضای مجازی و با تبلیغات گسترده محل فعالیت خود را به عنوان کلینیک تخصصی پوست و مو معرفی و با فریب افراد و بدون هیچ گونه مجوزی، اعمالی نظیر بوتاکس، ژل، حجامت، لیزر را انجام می‌دادند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه انجام امور تخصصی پوست، مو و زیبایی مستلزم مجوزات قانونی این دانشگاه را دارد، بیان کرد: براساس قوانین وزارت بهداشت، صرفا پزشکان دارای تخصص لازم و صلاحیت دار حق مداخله در این امور را دارند.

توانا بیان کرد: همکاران ما در معاونت درمان دانشگاه با افراد و مراکز غیر مجازی که قصد به خطر انداختن سلامت آحاد جامعه را دارند به جد و شکل قانونی برخورد می‌کند و متخلفان حوزه سلامت در صورت احراز تخلف در امورات پزشکی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.