وزارت خارجه آمریکا با توجه به تشدید بحران در جنوب فلسطین اشغالی هشدار امنیتی برای کارکنان سفارت این کشور در قدس اشغالی صادر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه آمریکا در پی تشدید بحران در قدس و جنوب فلسطین اشغالی، با صدور هشدار امنیتی به اعضای سفاتخانه و شهروندان خود در قدس اشغالی هشدار داد.

در این بیانیه آمده است که با توجه به افزایش درگیری‌های خشونت‌آمیز در بیت‌المقدس و اجرای برخی مراسم دیگر تردد اعضای سفارتخانه آمریکا در این شهر با محدودیت مواجه خواهد شد.

وزارت خارجه آمریکا از کارکنان سفارت آمریکا در شرق قدس اشغالی خواسته است تا از رفتن به مناطق پرخطر اجتناب کنند.

این سفارت خانه همچنین به شهروندان آمریکایی هشدار داده است تا با توجه به حملات راکتی صورت گرفته طی ساعات گذشته، اقدامات لازم امنیتی را در جهت حفظ جان خود مد نظر قرار دهند.

مقاومت فلسطین لحظاتی در روز دوشنبه، پس از اتمام ضرب الاجل اعلام شده حملات موشکی از غزه به اراضی اشغالی را آغاز کرد.

گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در پاسخ به جنایات و اقدامات دشمن صهیونیستی در شهر مقدس قدس حملاتی موشکی به مواضع دشمن در شهر قدس اشغالی انجام داده است.

بیش از صد‌ها موشک تاکنون در این مناطق شلیک شده که سبب تشکیل جلسه نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با مقام‌های نظامی و امنیتی اسرائیل در مقر وزارت جنگ شده است.

از سوی دیگر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین جشن‌های روز عید فطر را لغو و آن را به برگزاری مراسم مذهبی محدود کرده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Austria
reza
۱۰:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جانم و پدر ومادرم فدای وجود نازنین 2سیدآل محمد(ص) باشد که با صراحت و شفاف و قاطعیت تمام به دلقک احمق درجه یک و قمارباز قلدر نظام سلطه جهانی اعلام کردند که رقص شمشیر شیطان و هبل و لات و عزی که باصطلاح دکترین معامله قرن نامیده شد به زودی به افتضاح قرن مبدل خواهد شود هر دو سیدآل محمد(ص) صریح و شفاف فرمودند که عادی سازی روابط کشورهای ضعیف الاراده با رژیم منحوس کودک کش اسرائیل صهیونیستی عمرش مانند عمر کف روی آب است و این پس لرزه ها و این زلزله آغاز شده و کسانیکه به لانه عنکبوت چسبیده بودند با گسسته شدن تارهای عنکبوت با سر به زمین خواهند خورد.............
آخرین اخبار