منابع خبری از ادامه حملات موشکی گسترده مقاومت از نوار غزه به سوی اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، همزمان با ساعات ابتدایی روز سه‌شنبه، گردان‌های نظامی حماس حملات موشکی خود به نقاط مختلف اراضی اشغالی را از سر گرفتند. مقاومت فلسطین دیشب پس از اتمام ضرب الاجل اعلام شده «گردان‌های القسام»، برای پایان دادن به محاصره مسجد الاقصی حملات موشکی از غزه به اراضی اشغالی را آغاز کردند. در پی حملات موشکی دیشب گستره وسیعی از اراضی اشغالی از حیفا در شمال تا تل‌آویو در مرکز رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت. مقاومت فلسطین دیشب تاکید کرد که تنها در صورت عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از مسجدالاقصی، حملات موشکی را متوقف خواهند کرد. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین هم بامداد امروز با صدور بیانیه‌ای، پاسخ خود به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به بیت المقدس اشغالی و مسجد الاقصی را نبرد «شمشیر قدس» نام گذاری کرد. 


بیشتر بخوانید: حملات موشکی مقاومت به اراضی اشغالی پس از پایان ضرب الاجل + تصاویر


آغاز مجدد حملات موشکی حماس همزمان با فرا رسیدن نماز صبح

در حالی که همزمان با عقب‌نشینی نظامیان صهیونیستی از مسجد الاقصی، حملات راکتی حماس هم برای ساعاتی متوقف شد. رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن مجدد آژیر هشدار حمله هوایی خبر دادند. صهیونیست‌ها مانع از برگزاری نماز صبح در مسجد الاقصی شدند و همین موضوع موجب شد تا آرایش تهاجمی گردان‌های عز‌الدین قسام مجددا ایجاد شود. رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که تاکنون بیش ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی پرتاب شده است.

شبکه المیادین اعلام کرده که رژیم صهیونیستی هم بیکار ننشسته و مواضع فلسطین در نوار غزه را مورد هدف قرار داده است. حملات مجدد رژیم صهیونیستی به موضع «حطین» در غرب خان یونس طی ۱۰ حمله هوایی متوالی، شمار زیادی از فلسطینی‌ها را هدف گرفت. سخنگوی دفاع مدنی در نوارغزه اعلام کرد ۳ فلسطینی از جمله یک زن در حمله صبح امروز سه شنبه در حمله هوایی صهیونیست‌ها در غرب غزه به خانه‌ای در شهرک «الشاطی» به شهادت رسیدند.

استفاده از موشک های « a120» برای نخستین بار از سوی گردان‌های القسام

گردان های القسام اعلام کردند: حمله موشکی عصر دیروز به قدس اشغالی با استفاده از موشک نوع « a120» که به نام فرمانده شهید «رائد العطار» ناگذاری شده بود صورت گرفت. این موشک ها کلاهک های انفجاری با ظرفیت تخرینی بالا و برد 120 کیلومتر هستند که برای نخستین بار به صورت عمومی استفاده شده‌اند.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین برای رژیم صهیونیستی جهت پایان دادن به محاصره مسجد الاقصی، ضرب الاجل دو ساعته تعیین کردند.

شهادت ۲۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست‌کم ۲۵ تن از جمله ۹ کودک شهید و ۱۰۳ تن زخمی شدند. در این حملات یک موتورسیکلت در شمال نوار غزه مورد اصابت قرار گرفت. معتکفان در مسجد الاقصی پس از نماز صبح و عقب نشینی اشغالگران شعارهایی در حمایت از الاقصی سر دادند. در همین حال، هلال احمر فلسطین اعلام کرد شمار زخمی‌ها در درگیری‌های کرانه باختری به ۷۱۴ نفر افزایش یافته است.

کتائب الانصار، شاخه نظامی جنبش آزادیبخش فلسطین امروز با سه موشک عسقلان را هدف قرار داد. در این میان خبرنگار المیادین اعلام کرد موشک‌های مقاومت سایت نظامی کرم ابوسلم را هدف قرار داده اند.گذرگاه کرم ابو سالم یک گذرگاه مرزی میان نوار غزه، مصر و سرزمین‌های اشغالی است.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره اعلام کرد در حملات موشکی صبح امروز سه‌شنبه مقاومت از نوار غزه به سوی عسقلان، ۶ صهیونیست زخمی شده و دو ساختمان آسیب دیده است. آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که بیش از ۱۳۰ موضع از جمله مواضع حماس را در نوار غزه هدف حملات هوایی قرار داده‌اند. در پی شدت عملیات موشکی مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی مدارس و تجمعات را تعطیل و پناهگاه ها را باز کرد.

حمله جنگنده رژیم صهیونیستی به شمال غزه

شبکه الجزیره از حمله جنگنده رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در شمال غزه خبر داد. هواپیما‌های اشغالگران صهیونیست زمین‌های کشاورزی در شمال نوار غزه را هم هدف قرار دادند.

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب ۲۰۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب ۲۰۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب ۲۰۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

طبق گزارش پایگاه صهیونیستی جروزالم پست سازمان آتش نشانی و خدمات امداد و نجات رژیم صهیونیستی، بیش از ۴۰ آتش سوزی در کرانه باختری تنها در یک شب ثبت شده است. آتش سوزی‌ها در امتداد جاده‌های اصلی و نزدیک شهرک‌ها رخ داده است. سازمان آتش نشانی در دو منطقه یهودیه و سامره در حال آماده باش است.

۸ تیپ ذخیره پلیس مرزی صبح سه شنبه فراخوانده شدند تا با کمک پلیس اعتراضات در سرزمین های اشغالی را کنترل کنند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که باتری‌های توپخانه را در مرز غزه فعال می‌کند. در همین حال، آژیر‌های هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه  و پایگاه ناحال عوز به صدا در آمده و صدای انفجار‌های ناشی از تلاش گنبد آهنین برای مقابله با موشک‌های مقاومت در آسمان غزه شنیده می‌شود.

قایق‌های جنگی صهیونیستی در ادامه حملات خود مناطق مختلف غزه را نیز هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد تیپ‌های شهید ابوعلی مصطفی نیز در مجاورت برج سرخ نظامی اشغالگران در شرق رفح را هدف قرار دادند.

به دنبال شدت حملات مقاومت فلسطین، شمار زیادی از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه از این منطقه فرار کرده و راهی مناطق شمالی شده‌اند. رژیم صهیونیستی به طور موقت رفت و آمد قطار‌ها میان عسقلان و بئرالسبع را متوقف کرده است.

جلسه فوری نتانیاهو در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین

در پی حملات شدید موشکی مقاومت فلسطین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز به رایزنی امنیتی با مقامات ارشد نظامی اطلاعاتی این رژیم از جمله بنی گانتس، وزیر جنگ، آویو کوخای، رئیس ستاد کل ارتش و ایدی کوهن، وزیر اطلاعات این رژیم پرداخت.
در همین حال، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سفر به کره جنوبی را به دلیل اوضاع در اراضی اشغالی نیمه کاره گذاشت. رژیم صهیونیستی در همین راستا ۸ تیپ از نیرو‌های ذخیره خود را فرا خواند.

این در حالی است که مقاومت فلسطین موشک‌های تازه‌ای را از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی عسقلان و سدیروت شلیک کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور ادامه حملات به غزه را صادر کرد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی از شهر رفح را نیز بمباران کردند.

در همین راستا، صهیونیست‌ها یک ساختمان در مجتمعی مسکونی را در محله الرمال در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند که دو تن به شهادت رسیدند.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فراخوان ۵ هزار نیروی نظامی ذخیره به مرز‌های غزه را تایید کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد رئیس ستاد مشترک ارتش برای تداوم حملات و هدف قرار دادن فعالان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی دستور صادر کرد.

منابع خبری صهیونیستی اعلام کردند که از روز گذشته تاکنون ۳۴۶ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

نزدیک به ۲۰ دیپلمات اروپایی در حالی برای بررسی اوضاع به محله شیخ جراح القدس می‌روند که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی تا کنون به شهادت ۲۵ نفر از جمله ۹ کودک منجر شده است.

شهادت دو تن از فرماندهان جهاد اسلامی در حملات رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: جنبش جهاد اسلامی از کشته شدن دو نفر از رهبران خود در حملات اسرائیل به نوار غزه خبر داد.

گردان های قسام هم اعلام کرد در حمله رژیم اشغالگر به موضعی که نیروها در چارچوب افزایش آمادگی برای مقابله با تجاوزگری در آن حضور داشتند، شماری به شهادت رسیدند و شماری مفقود شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رژیم اشغالگر محله تل الهوا در جنوب شهر غزه را هدف حمله هوایی قرار داد.

افزایش تلفات صهیونیست ها در حملات موشکی مقاومت

رسانه های مقاومت از هلاکت دست کم پنج صهیونیست در تازه ترین دور حملات موشکی مقاومت به تل آویو خبر دادند.

۳ سال پیش
رونمایی مقاومت از موشک های جدید در حمله سحرگاهی به تل آویو

گردان های قسام اعلام کرد: در حمله سحرگاهی به تل آویو و فرودگاه بن گوریون که به اسم شهید محمد ابوشماله مزین شده بود، برای نخستین بار از موشک های M75 A120 و SH85, J80، J90 استفاده شد.

۳ سال پیش
وعده مقاومت؛ تا عقب نشینی دشمن به شلیک موشک ادامه می دهیم

شبکه الجزیره اعلام کرد: فرماندهی اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت با بیان اینکه در روز دوم پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 300 موشک و راکت به سوی سرزمین های اشغالی شلیک کرده است، اعلام کرد: نبرد "سیف القدس" در دفاع از ملت و مقدسات فلسطین تا عقب نشینی دشمن ادامه خواهد یافت.

۳ سال پیش
نتانیاهو برای برقراری آتش بس دست به دامن مصر شد

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قاهره خواسته است برای برقراری آتش بس در نوار غزه میانجیگری کند اما گروه های مقاومت میانجی گری مصر را رد و بر ادامه مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرده اند.

۳ سال پیش
تظاهرات در کانادا و اسپانیا در حمایت از فلسطین اشغالی

المیادین از برگزاری تظاهرات در حمایت از قدس در تورنتو کانادا خبر داد.

تظاهرات مشابهی نیز در اسپانیا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد.

۳ سال پیش
افزایش شمار شهدای حملات صهیونیست ها به نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 35 تن افزایش یافت. از این میان 12 تن از شهدا از کودکان هستند. 

همچنین تاکنون 220 غیرنظامی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شده اند. 

۳ سال پیش
زخمی شدن دو صهیونیست در حملات موشکی

شبکه 12 رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دستکم 2 شهرک نشین در حمله موشکی نیروهای مقاومت خبر داد. 

در این حملات از نیروهای مقاومت از موشک سجیل استفاده کردند. 

۳ سال پیش
حمله موشکی دوباره نیروهای مقاومت به تل آویو

شبکه الجزیره اعلام کرد موشک باران تل آویو، پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مقاومت فلسطینی بار دیگر آغاز شد. 

در ساعات گذشته دستکم 200 موشک به سرزمین های اشغالی شلیک شده است. 

۳ سال پیش
حمله به پایگاه هوایی نیفاتیم در سرزمین های اشغالی

منابع صهیونیست اعلام کردند پایگاه هوایی نیفاتیم در فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی نیروهای فلسطینی قرار گرفته است. 

۳ سال پیش
هنیه: زمان بزن دررو در قدس به پایان رسید

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: همه ما به دفاع از قدس، مسجد الاقصی و نگهبانی از آن برخاستیم. به مقاومت در نوار غزه که به کمک قدس شتافت، درود می‌فرستیم.

هنیه تاکید کرد: نوار غزه بر موضع واضح و صریح خود در یاری رساندن به قدس ایستاد. ما با فصل جدیدی از فصل‌های مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن مواجه هستیم. در نبرد قدس پیروز شدیم و جشن‌های خیالی شهرک نشینان را در مسجد الاقصی بر هم زدیم. ملت فلسطین در نبرد قدس و دفاع از باب العامود پیروز شد و رژیم اشغالگر را به برداشتن موانع مجبور کرد.

۳ سال پیش
از حملات سنگین به تل آویو تا موشک‌باران عسقلان

امارات متحده عربی قرار است امروز (چهارشنبه) میزبان اجلاس اضطراری روسای پارلمان‌های عرب برای بحث درباره اوضاع قدس و الاقصی باشد.

کتائب القسام نیز اعلام کرده است که، طی ساعات آینده حمله‌ای دوبرابر حمله قبلی به تل آویو خواهد داشت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که، فلسطینیان چند مرکز پلیس در شهر‌های «ام‌الفحم» و «رهط» در داخل اراضی اشغالی را به آتش کشیدند.

شهرک صهیونیستی عسقلان نیز بار دیگر آماج حملات موشکی گروه‌های مقاومت قرار گرفت و از سوی دیگر نیز گردان‌های القدس از پرتاب یک موشک سنگین به شهر اشکلون اسرائیل خبر دادند.

۳ سال پیش
اعزام گارد مرزی صهیونیست‌ها برای مقابله با فلسطینیان به شهر اللد

فرماندهی امنیتی رژیم صهیونیستی بدنبال درگیری شدید میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان صهیونیستی در شهر اللد در داخل اراضی اشغالی، دستور اعزام ۱۶ یگان از نیرو‌های گارد مرزی به شهر اللد را صادر کرد.

۳ سال پیش
جلسه‌های اضطراری و ناکارآمد نتانیاهو این بار در پی خارج‌شدن کنترل شهر اللد از دست صهیونیست‌ها

الجزیره به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه‌ای درباره وضعیت شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی که از کنترل خارج شده است، با وزیر دفاع، وزیر امنیت داخلی و پلیس خبر داد.

۳ سال پیش
حملات مجدد گروه های مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین

گروه‌های مقاومت حملات راکتی و موشکی خود را به شهرک‌های اطراف نوار غزه را از سر گرفتند.

۳ سال پیش
برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت درباره ناآرامی‌ها در فلسطین اشغالی/ خارج شدن کنترل شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی از دستان مقامات

شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز (چهارشنبه) نشستی را درباره ناآرامی‌ها در غرب آسیا سرزمین‌های اشغالی برگزار کند.

شهردار شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی نیز اعلام کرده است که، کنترل شهر اللد کاملا از دست رفته و خیابان‌های این شهر شاهد جنگ داخلی میان فلسطینیان و صهیونیست‌هاست.

وی ادامه داد: از نتانیاهو در خواست می‌کنیم تا ارتش را برای کنترل اوضاع، به این شهر اعزام کند.

۳ سال پیش
شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۳۰ نفر افزایش یافت

الجزیره به نقل از وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که، شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف قدس و نوار غزه به ۳۰ نفر و شمار مجروحان به ۲۰۳ نفر افزایش یافته است.

 

۳ سال پیش
از تظاهرات در واشنگتن در حمایت از فلسطینیان تا شعله‌ور شدن اسرائیل

شبکه خبری المیادین از برگزاری  تظاهراتی در برابر وزارت خارجه آمریکا در واشنگتن در حمایت از فلسطینیان خبر داد.

پایگاه اسرائیل دیفنس نیز با تاکید بر شعله ور شدن اسرائیل گزارش داد  در حالی که موشک‌ها، شهر‌های اسرائیلی را هدف قرار می‌دهند، نیرو‌های امنیتی با فلسطینیان در شهر‌های مختلف درگیر هستند.

راشاتودی نیز از یورش  شهرک‌نشینان اسرائیلی به منازل فلسطینیان در شهرک «سنجل» در رام‌الله خبر داد.

خبرگزاری شهاب نیز اعلام کرده است که،  جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در شهر «طمره» در داخل اراضی اشغالی درگیر شده و تعدادی از آن‌ها بازداشت شدند.

 

۳ سال پیش
آتش‌سوزی تأسیسات برق و نفت عسقلان بر اثر حملات موشکی مقاومت

تصاویری از آتش‌سوزی وسیع در تأسیسات حیاتی صهیونیست‌ها در عسقلان که همچنان ادامه دارد.

 
 
۳ سال پیش
تل آویو بعد از حمله موشکی

تصاویری از تل آویو بعد از حمله موشکی مقاومت فلسطین

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

۳ سال پیش
حمله به دو برج مسکونی در نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک برج مسکونی ۱۳ طبقه را در نوار غزه هدف قرار داده و آن را تخریب کردند.

ساعاتی بعد نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی برج مسکونی-اداری الجوهره در شهر غزه را بمباران کردند.

۳ سال پیش
هلاکت و مجروح شدن ۲۸ نفر در تل آویو

منابع پزشکی رژیم صهیونیستی گزارش دادند: تاکنون دو نفر در حمله موشکی به تل آویو کشته و ۲۶ نفر زخمی شدند.

۳ سال پیش
تصاویری از شهر حولون

شهر حولون در جنوب تل آویو بعد از حمله موشکی

۳ سال پیش
موشک باران اراضی اشغالی

لحظه پرتاب انبوه موشک های مقاومت به سمت اراضی اشغالی

 

۳ سال پیش
فرودگاه بن گوریون بعد از موشک باران مقاومت

لحظه به صدا در آمدن آژیر خطر در فرودگاه بن گورین و وحشت مسافران صهیونیستی

۳ سال پیش
صحنه هایی از تل آویو

صحنه هایی از تل آویو بعد از موشک باران مقاومت فلسطین

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

 

۳ سال پیش
هلاکت یک صهیونیست در حولون

یک صهیونیست در پی موشک باران شهر حولون به هلاکت رسیده است.

۳ سال پیش
فرودگاه بن گوربون هدف مشک باران نیروهای مقاومت

فروگاه بن گوریون در اراضی اشغالی هدف موشک باران مقاومت فلسطین قرار گرفت و پروازهای آن متوقف شده است.

۳ سال پیش
شهر حولون در جنوب تل آویو هدف قرار گرفت

شهر حولون در جنوب تل آویو هدف موشک باران نیروهای مقاومت قرار گرفته و سه صهیونیست در آن مجروح شده اند.

۳ سال پیش
صحنه هایی از موشک باران تل آویو

مقاومت فلسطین موشک های بسیاری را به سمت تل آویو و حیفا و مناطق اطراف آن شلیک کرد.

۳ سال پیش
مقاومت فلسطین تل آویو و حیفا را موشک باران کرد

مقاومت فلسطین اقدام به موشک باران تل آویو و حیفا کرد.

۳ سال پیش
اصابت موشک های مقاومت به ذخایر سوخت در عسقلان

موشک های مقاومت به مخزن سوخت متعلق به رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک عسقلان اصابت کرده و موجب آتش سوزی در این مخزن شده است.

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

ادامه عملیات «شمشیر قدس» مقاومت فلسطین/ پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی+تصاویر و فیلم

۳ سال پیش
شهادت ۲ فلسطینی بر اثر شلیک نظامیان صهیونیست

۲ فلسطینی در گذرگاه زعتره هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

۳ سال پیش
نقص سامانه گنبد آهنین دلیل شکست در رهگیری موشک های مقاومت

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که نقص فنی در سامانه گنبد آهنین دلیل عدم رهگیری موشک های شلیک شده از نوار غزه است.

۳ سال پیش
نگرانی از شکست پدافند رژیم صهیونیستی در برابر موشک های مقاومت

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: راکت های حماس اسرائیل را به طور گسترده ای هدف قرار داده اند و ممکن است پدافند اسرائیل را شکست دهند.

۳ سال پیش
بازداشت ۱۸۰ فلسطینی در شبانه روز گذشته

پلیس رژیم صهیونیستی طی شبانه روز گذشته ۱۸۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.

۳ سال پیش
شلیک ۲۰۰ راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی در ۳ ساعت اخیر

طی سه ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ راکت از نوار غزه به سمت شهر‌های اسرائیل شلیک شده است.

۳ سال پیش
هلاکت ۲ صهیونیست و ۸۴ مجروح

در پی موشک باران اراضی اشغالی از سوی مقاومت فلسطین تاکنون ۲ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۸۴ نفر دیگر مجروح شده اند.

۳ سال پیش
جدیدترین آمار شهدا و مجروحان غزه

تاکنون ۲۸ نفر از جمله ۱۰ کودک و یک زن در پی تجاوز رژیم صهیونیستی در نوار غزه شهید و ۱۵۲ نفر مجروح شده اند.

۳ سال پیش
شهادت یکی از رهبران حماس در حملات صهیونیست‌ها

اياد شرير ابو ميسرة از رهبران حماس در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 

۳ سال پیش
شلیک بیش از ۶۰۰ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که تا این لحظه بیش از ۶۰۰ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۳ سال پیش
انتقال تانک‌ها و توپخانه سنگین رژیم صهیونیستی به مرز نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی تانک ها و توپخانه های سنگین به اطراف نوار غزه منتقل کرد.

۳ سال پیش
حملات جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی هم اکنون به طرز گسترده و وحشیانه‌ای در حال بمباران خانه‌های فلسطینیان در مناطق مختلف غزه هستند.

شمار شهدای حمله اخیر به غزه به ۳ نفر افزایش یافت. چندین نفر دیگر هم در این حمله به شدت زخمی شده‌اند.

۳ سال پیش
تاکتیک جدید گردان‌های قسام برای درهم کوبیدن شهر عسقلان

گردان‌های قسام اعلام کرد: نخستین بار از شیوه های نوینی برای شلیک موشک های سجیل با قدرت تخریبی زیاد استفاده کردیم.

این شیوه باعث عبور موشک‌ها از گنبد آهنین و کشته و زخمی شدن شماری از اشغالگران در واکنش به هدف قرار گرفتن منازل مسکونی در غزه شد.

شبکه القدس اعلام کرد: گردان‌های قسام امروز برای اولین بار تاکتیک جدیدی را برای عبور از سامانه گنبد آهنین و درهم کوبیدن شهر عسقلان در پیش گرفت، بدین ترتیب که اقدام به شلیک گسترده و همزمانِ موشک‌های سجیل کرد که دارای قدرت تخریب بسیار بالایی هستند و با این تاکتیک موشک‌های شلیک شده با موفقیت از سامانه گنبد آهنین عبور کرده و به شهر اشغالی عسقلان اصابت کردند که در پی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

۳ سال پیش
حمله هوایی به مدرسه‌ای در نوار غزه

هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی یک مدرسه را در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند. این مدرسه متعلق به ایتام نوار غزه در دیرالبلح است.

۳ سال پیش
پذیرش ۸۰ شهرک نشین در بیمارستان‌های عسقلان

با حملات پی در پی موشکی گروه‌های مقاومت به شهرک اشغالی عسقلان، ۸۰ شهرک نشین که بعضی از آن‌ها دچار حالت وحشت و اضطراب شده بودند به بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

موشک‌های گروه‌های مقاومت باعث تخریب گسترده چند ساختمان و آتش گرفتن چند دستگاه خودرو شد.

۳ سال پیش
نتانیاهو: حملات علیه غزه شدت می‌یابد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان جلسه امنیتی با حضور مقامات ارتش مدعی شد: ما حملات را تشدید کرده و سرعت آنها را افزایش خواهیم داد. حماس متحمل حملاتی خواهد شد که انتظار آن را نخواهد داشت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم از آغاز دور تازه تجاوزات موشکی این رژیم به غزه خبر داد.

۳ سال پیش
نامه بایدن به محمود عباس

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نامه مکتوبی از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره تحولات اخیر دریافت کرده است.

۳ سال پیش
موج تازه حملات مقاومت به عسقلان

مقاومت فلسطین لحظاتی پیش موج تازه‌ای از حملات خود به شهر اشغالی عسقلان را آغاز کرد.

حملات موشکی گسترده و بی‌وقفه مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی موجب شکل‌گیری دودی غلیظ در آسمان شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه شده است.

۳ سال پیش
نشست فوق العاده نتانیاهو با وزیر جنگ و فرماندهان نظامی

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم نشست مشترکی با فرماندهان بلندپایه امنیتی و نظامی برای ارزیابی اوضاع در نوار غزه برگزار کردند.

۳ سال پیش
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: با قدرت به حملات پاسخ خواهیم داد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: با قدرت به حملات پاسخ خواهیم داد تا آرامش بازگردد و صلح بلندمدت در نوار غزه برقرار شود.

۳ سال پیش
شهادت ۳ عضو ارشد گردان‌های قدس

گردان‌های قدس از شهادت ۳ فرمانده میدانی خود در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

۳ سال پیش
شلیک مجدد موشک‌های مبارزان فلسطینی به طرف عسقلان و نتیفوت

شبکه المیادین گزارش داد: گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد تعداد زیادی موشک به طرف شهرک عسقلان و نیز شهرک نتیفوت شلیک کرده است.

گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس هم از شلیک چند فروند موشک‌ ای ۴۰ به طرف عسقلان خبر داد.

۳ سال پیش
هلاکت ۲ صهیونیست در حملات مقاومت به اراضی اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۲ اسرائیلی در اثر حمله موشکی از غزه به عسقلان و زخمی شدن دو نفر خبر دادند.

شمار کل زخمی‌های صهیونیست‌ها به ۵۲ نفر رسیده است.

بیمارستان برزلای در شهرک اسرائیلی عسقلان ۵۲ شهرک نشین را در پی اصابت تعداد زیادی موشک به این شهرک پذیرش کرد.

ارتش اسرائیل از ساکنان شهرک عسقلان خواست در پی ادامه حملات موشکی به این شهرک تا اطلاع ثانوی در پناهگاه باقی بمانند.

 

۳ سال پیش
رزمایش رژیم صهیونیستی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش های نظامی خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

پیش از این اعلام شده بود رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم دارد تمرینات نظامی را که از روز گذشته آغاز شده ، به مدت نامعلوم به تعویق بیندازد.

۳ سال پیش
فلج شدن تردد در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: تردد در شهرک‌های اطراف نوار غزه بر اثر شدت حملات موشکی از نوار غزه فلج شده است.

رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن مکرر آژیر خطر در شهرک عسقلان خبر دادند. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد به علت ادامه شلیک موشک‌های گروه‌های مقاومت، ساکنان شهرک عسقلان امکان بیرون آمدن از پناهگاه‌ها را ندارند.

چند شهرک نشین بر اثر اصابت موشک‌های مقاومت به اشدود و عسقلان زخمی شدند.

۳ سال پیش
حمله پهپادی گروه‌های مقاومت به نظامیان صهیونیست

یک پهپاد متعلق به مقاومت فلسطین موشکی را در محل تجمع سربازان صهیونیست در مرز غزه پرتاب کرد که در نتیجه آن یک سرباز صهیونیست زخمی شد.

۳ سال پیش
شلیک ۱۳۷ فروند موشک گردان‌های قسام به طرف شهرک‌های صهیونیستی در پنج دقیقه

گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد در مدت پنج دقیقه ۱۳۷ فروند موشک به طرف شهرک‌های اشدود و عسقلان نزدیک نوار غزه شلیک کرده است که شدیدترین حمله موشکی تاکنون محسوب می‌شود.

 
۳ سال پیش
گردان‌های قدس: پاسخ ما سخت خواهد بود

گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: پاسخ ما به هدف قرار دادن غیرنظامیان و ترور اعضای مقاومت سخت خواهد بود و اشغالگران باید همیشه منتظر باشند.

سخنگوی گردان‌های قدس گفت: تا زمانی که تجاوزات در قدس، غزه و کرانه باختری ادامه یابد ما حملات خود را متوقف نخواهیم کرد.

 

۳ سال پیش
زخمی شدن ۲۲ صهیونیست در حمله مقاومت به اشدود

منابع عبری زبان اعلام کردند که در حمله موشکی مقاومت به شهر‌های اشغالی اشدود و عسقلان، ۲۲ صهیونیست زخمی شدند.

۳ سال پیش
افزایش شمار شهدای غزه

شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۷ تن از جمله ۹ کودک رسید و تاکنون دست کم ۱۱۵ تن زخمی شدند.

۳ سال پیش
شهرک‌های صهیونیستی زیر موشک باران بی وقفه از غزه

المیادین گزارش داد: مقاومت فلسطین عسقلان، اشدود و شهرکهای مجاور نوار غزه را زیر موشک باران بی وقفه خود قرار داده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: موشک‌های مقاومت در زمان حضور وزیر امنیت این رژیم، اشدود را هدف قرار دادند که در نتیجه آن او به مکانی امن گریخت.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند  در کمتر از نیم ساعت حدود ۷۰ موشک از غزه به سمت شهرک‌های اسرائیل شلیک شد.

۳ سال پیش
شلیک بیش از ۳۴۰ موشک و راکت به اراضی اشغالی

 منابع خبری صهیونیستی اعلام کردند که از روز گذشته تاکنون ۳۴۶ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۳ سال پیش

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، در حملات موشکی نیرو‌های مقاومت به ۱۵۰ مرکز مسکونی و دولتی در قدس خسارت وارد شده است.

۳ سال پیش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
لعنت به صهیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دلاوران فلسطینی،همچون پهلوانان عراقی و سوری بکشید این نامردان بی صفت را تا پیروز شوید.
مایه افتخار است وقتی می بینم هم کیش خودم و مسلمانان پیروز میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوی اشغالگری و تکثیر سرطان در محله شیخ جراح و اهانت به نماز گذاران و مسجد الاقصی نمونه کوچکی از جنایات غرب است که بعد هشت قرن پرونده شکست در جنگ های صلیبی را باز میداند.
قابل توجه آنان که با لا لای دشمنان حقیقت به خواب رفته و یا خوابشان کرده اند و این مصرع ناقص و ناموزون را تکرار می کنند که فلسطینیان خود فلسطین را به صهیون ها فروخته اند بی خبر از اینکه آنچه فروخته شد بر اساس گفته تاریخ نگاران روس و غربی و عرب تنها 8 % فلسطین فروخته شده و اکنون بیش از 80 درصد این خاک را در اختیار دارند و پرونده ای سیاه به تعداد روز ها وشب های هفتاد و سه سال اشغالگری و ویرانی و تخریب و آوارگی و کشتار و ظلم و تجاوز و سر کوب ، و خود فروختگان ، حق خواهی مظلومان را تروریسم می خوانند بی توجه به این که اشغالگران هر روز ترور ها و ستم ها می کنند و کسی دم نمی زند و اگر امروز بعد هفتاد و سه سال فلسطینیان گلوله و یا سنگی در مقابل صد ها جنایت شلیک می کنند متهم به ترور هستند و آمریکا و غرب فریاد بر می آورند که اسرائیل حق دفاع از خود دارد !!!!!!!!!!! و فلسطینیان نباید در مقابل هیچ خفتی دم بر آورند!!!!! برخی هم که جنگ تحمیلی صدام با پشتیبانی غرب و آمریکا و سر سپردگان عرب را به خاطر دارند بی مطالعه آب به آسیاب دشمنانی می ریزند که تمام آتش ها از گور آنان بر می خیزد!! نابود باد نظام استکبار که ایجاد کننده و پرورش دهنده این غده در منطقه است و با این جرثومه فساد چه فساد ها در منطقه نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تلفات صهیونیستها ۲ نفر در اثر برخورد موشک. ۲۵۰۰ نفر در اثر سکته قلبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به همون خيال باش!
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۰۹:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاءالله خیلی زودتر از ۲۵ سال کارش تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این موشک ها فایده چندانی نداره.حماس باید به صورت اساسی توانمند بشه
باید از صهیونیست ها تلفات اساسی گرفت ک دچار رعب و وحشت بشن
این همه موشک زده حماس فقط یه صهیونیست به هلاکت رسیده
بعد اسراییل ملعون حمله کرده ۲۵ تا زن وکودکو ۲ تا فرمانده ی حماس رو شهید کرده
موازنه ی قدرت باید برقرار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا موشک نیستند راکتهای ارزون قیمتند. هدف هم تمرین اشباع آبکش آهنین اسراییله و البته مصرف شدن موشک‌های سپر دفاعی اسراییل و هزینه اقتصادی ولی در جنگ اصلی از موشکهای بالستیکی که از ایران و لبنان شلیک میشند استفاده میشه که قابل رهگیری نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد مقاومت زنده باد ملت فلسطین زنده باد ملت ایران
Germany
ا
۰۵:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو فیلم آخر همه موشکها رو هوا منفجر شد پس گنبد آهنیشون کار میکنه بنظرم باید با پهباد حمله کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این طور نیست که آن سپر ضدموشکی (به ظاهر آهنین) خاموش باشد و با همه موشکها هم نتوانست مقابله کند، چون که با رسیدین بعضی از آنها به شهرکهای اشغلی صهیونیستها ایجاد خرابی کرده است. گنبد آهنینی که باید همه موشکها را بگیرد ولی وقتی میبینیم در مقابل موشکهای ساده این طوری درمانده است ، گنبد حلبی هم نیست. از این گذشته هزینه موشک باران با این موشکهای نسبتا ارزان، خیلی بیشتر از هزینه سامانه های جنگی بی فایده صهیونیستها است. جنگیدن با هزینه کمتر ولی تعداد بیشتر موشکها، در رسیدن به هدف منطقی تر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر اعراب سوریه و لبنان که با موشک هایشان گردان های قسام و فلسطین را یاری می دهند. الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل به زباله دان تاریخ پیوست به زودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر آزاده و آزادی خواهی هر کسی که ذره ای انسانیت درونش وجود داره باید از فلسطینیان مظلوم حمایت کنه هر جور که میتونه
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۳:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه جنگ شد من فقط به قصد شهادت میرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
البته باید به قصد پیروزی برای تعجیل در ظهور امام زمان ع باشد و اگر خدا در این راه شهادت را قسمت کرد، شکر خدا.
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۳:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشکلون اسرائیل چه صیغه ایه؟ فلسطین اشغالی برادر....!
کپی از خبرگزاری های خارجی نکنین حداقل...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشکلون جاییه پر از گاگولها و اشکولهای صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود براعراب غیور لبنان و غزه و فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجب جنگ آخرالزمانی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
باعث افتخار است که اعراب مسلمان دمار از این یهودیا دربیارن.خیلی احساس غرور کردم این فیلمارو دیدم. این موش های کثیف یهودی داشتن فرار میکردن خیلی احساس غرور کردم. لبیک یا حسین. الله اکبر. ایشالا اسلام پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حاج قاسم زنده است به موشک‌ها نگاه کنید چطور یک سردار میدان دست مظلوم را به فرمان ولی پر کرد. این روزها و ساعات صدها بار رسانه ها از حاج قاسم یاد کردند ببینید خدا چگونه به خون حاج قاسم حساس هست و چطور نام او را در صدر قرار داد نباید بعضی جنابان فراموش کنند حیات شان مدیون چه کسی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
علت درگیری چه بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حمله صهیونیستها به مسجدالاقصی و آتش زدن مسجد و اشغال خانه‌ها و آواره کردن فلسطینیان در قدس
Iran (Islamic Republic of)
علس
۰۱:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود به روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی که هرچه مقاومت اسلامی دارد از اوست، اگر ایران نبود اسلامی باقی نمی موند، انشالله نماز در قدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سامانه گمبد آهنین موشک های بالستیک ایرانو میخوان

عین السد حتی نتونست یکی از موشک های قیام و فاتح313 رو ردیابی کنه . با اینه همش10 موشک بود و تعداد زیادی نبود

موشک عماد کافیه تا تلاویو بره روی هوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسانی ک‌منفی میدن جز وطن فروشای غرب پرست نیستن ک حاضرن شرفشونو بدن و ب گدایی از غرب فکر کنن ننگ ب این ادمهای بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه ی موشک ها را تو ویدئو رو هوا می زنند. !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
راکتهای ساده هستند ولی خیلی از همینها رو هم نتونستند بزنند و از طرف دیگه موشک‌های گرون قیمت آبکش آهنین در برابر راکتهای ارزون قیمت هزینه زیادی روی دوش صهیونیستها میزاره که از یه ریال نمی‌تونند بگذرند
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۰:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا شرم‌ میکنم یه عده میگن فلسطین به ما چه
اونام مث ما ادمن..پدر مادر دارن چطور اینقدر بی تفاوت از تجاوز سربازا به بچه هاشون رد میشین؟
هدف نابودی تجاوز و غده سرطانیه اسرائیله و پایان ظلم و کشتار مردم بی گناهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا شکرت به امید پیروزی فلسطین مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تصاویر پخش شده نشون میده که گنبد آهنین بنظر 99 درصد راکت هارو رهگیری و منهدم میکنه. خدا به داد غزه برسه. احتمالا اسرائیل تا ساعاتی دیگه حمله زمینی به غزه رو شروع میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
داداش زمین بازی را برعکس دیدی، تجربه آخری جنگیدن با غزه باعث شد صهیونیستها به غلط کردن بیفتند و اعلام آتش بس کنند.
امثال شما کلا با تجربه و عقلانیت و واقعیت بیگانه هستید. البته توهمی ها همیشه در تاریخ بوده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست غزیز مگر آتشی که به منازل و انبار های سوخت و خیابانها افتاده را نمی بینی ، اگر فلسطینان هم مانند تو زود روحیه از دست می دادند هفتاد و سه سال در مقابل رژیمی که ابرقدرت های جهانی را به پشتیبانی دارند دوام نمی آوردند .طبق خبر گذاری ایران از هفت موشک یک موشک ره گیری شده است ، اگر حتی چهار تا هم رهگیری شود باز تاثیر گذاری روانی دارد و زندگی عادی مختل می شود و میل به مهاجرت معکوس زیاد می شود و هم مسافران و جهنگردی از بین می رود که منبع بزرگی از درامد اشغالگران است.
Iran (Islamic Republic of)
رضازاده
۰۰:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
جوادی
۲۳:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یاد سخنان رهبرم افتادن که گفتند رژیم صهیونیستی25 سال آینده را نخواهد دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شنا بلدن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به شنا نمیرسه. از ترس سکته می‌کنند میمیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداهمه رابه راه راست هدایت کند بیچاره مردم فلستین بچه های بیگناه مردم فقیر یاخدا کمک به این مردم بیگناه نابودکن دشمنانشان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت درود بی پایان بر غیور مردان محور مقاومت وقت ورود ایران به صحنه است اسرائیل جنایتکار باید نابود شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
جو ندید. وقتش را نظامیان متخصص ما معلوم میکنند.
به وقتش انشاءلله برای نابودی کامل ایران هم وارد میدان می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
موشک های فلسطینی اینطوری رد میشن وای بر روزی که موشک های ایرانی وارد میدان بشن. الله اکبر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو فکر میکنی اینا مال خودشونه؟ خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با این تئوری ساخت ساده در این موشکها معلوم است که ساخت فلسطین است. البته با هدایت و کمک ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بزنید نابودشون کنین صهیونیست های حرام خور نجس رو دمتون گرم تا میتونید بزنیدشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر اسراییل خواهش میکنم کاری کنید که کابوس اسراییل و صهیونیستها شوید به غلط کردن بیفتن خدا ریششون نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آمین ولی فکر کنم منظورتان ریشه بود نه ریش
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فان خرب الله هم الغالبون حزب خدا پیروز است وعده خدا انشاالله تحقق پیدا میکند واسراییل خانه عنکبوت نابود میشود وعده خدا حق اهس وهرگز هرگز خلف وعده نمکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشالله به زودی نابودی اسرائیل....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین. بزنید این حرامیان را
Hungary
یافا
۲۱:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاء الله نماز عید فطر سال آینده با حضور ایرانیان,محل= قبله اول مسلمین قدس,مدارک مورد نیاز کارت ملی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه وقتشه ایران باید حالا واکنش نظامی و انتقام جویانه نسبت به ترور دانشمندان و انفجار های خرابکارانه مراکز هسته ای را نشان دهد لطفا تروخدا یکم غیرت ایرانی و انسانیت خرج بدید و کمر صهیونیست هارو بشکنید و جنگ با غزه جنگ با کل محور مقاومت هست باید واکنش نظامی نشان داد و از مردم فلسطین دفاع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
جوگیر نشوید لطفا.
واکنش نظامی ایران فقط آخرین مرحله و برای نابودی حتمی صهیونیستهاست ونه ضربه سنگین زدن به آنها. و به وقتش انشاءلله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخخ
كمه!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل ، بکشید صهیونیست های پلید اشغالگر را که وعده خدا نزدیک است و عزم و شکست و خواری سرنوشت محتوم صهیونیستها و حامیان جنایتکار آنهاست الله اکبر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
500موشک اسرایل خورده نامرد انگارخورده روکوه فقط حمله باپای پیاده باسلاح گرم دستی علاجشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
لعنت به جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد مقومت رزمندکان فلسطین
مرگ بر اسرائیل
باران موشکهای حماس طلیعه نابودی کفتارهای صهیونیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فلسطین بیشتر موشک حروم کرده، اینهمه موشک بعد ۲ تا صهیونیست مردن؟ اونوقت بیش از ۲۸ فلسطینی شهید شدن؟ این چه وضعشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
راکت زدند نه موشک. اگه موشک داشتند که کلک اسراییل کنده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
صهیونیستها فقط مناطق مسکونی و زن و بچه بیگناه را میزنند، ولی فلسطینیان مسلمان اند و در جنگیدن مناطق و منازل مسکونی که در آن زن و بچه های بیگناه هستند را نمیزنند و فقط مراکز مهم صهیونیستها و برخی از شهرک نشینان نظامی و بخشهایی از شهرکها که در آن منزل مسکونی نیست هدف قرار می دهند.به همین علت تلفات کمتری در صهیونیستها وجود دارد ولی خسارات سنگینی داده اند. این تفاوت ما مسلمانان با کافران صهیونیست است که در جنگیدن و دفاع از حق خودمان هم به بیگناهان ظلم نمیکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوبه خودت هم میگویی 2 تا مردن طبق مخفی کاری رسانه های اسرائیل و به درک واصل شده اند اما 28 فلسطینی شهید شده اند و زنده در قلب ملت و زنده در محضر خالق خود هستند ّ وضع خیلی هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان فرصت خوبیه برای نابودی اسرائیل وآزادیه فلسطین.رزمنده های فلسطینی عزیز اسرائیل ازخانه عنکبوت هم سستره،مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
نظر جنگی
۱۹:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نباید در مقابله با اسراییل این طور جنگید چرا که باعث خصارت بیشتر به فلسطینیان می شود برای مقابله با انها باید با تمام قوا وارد جنگ شد سیلی زدن به خرس نحوه خود را دارد باید چنان به انها سیلی زد که نتوانند از جای خود بلند شود و گرنه گرفتار دندان نحص خرس می شوی برای این کار نیاز به حمله از تمام کشور های منطقه هست از جمله ایران عراق لبنان سوریه و وارد کردن غیر مستقیم روسیه در جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای وارد شدن ایران به جنگ نیاز به بهانه است. نمیشه همنیطوری حمله کرد. باید یه بهانه خوب پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَانَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
نتانیاهوی ملعون شکست خورده و برکنار شده و دارودستهای اراذلین و اوباشهای سفاکش می خواهد از آب گلالود ماهی بگیرد و جنگ و تنشهای مضاعفی در قدس شریف شروع کرده که جهان اسلام را برای حمله به صهیونیستها آماده کند و امت واحده سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص هم آمده اند برای حمله نهایی و نتانیاهوی ملعون می خواهد آمریکای تروریست و همپیمانانش را بیش از پیش همراه خود کند چونکه داره سقوط می کند به ته چاه زباله دان تاریخ بشری داره زور آخرشو می زنه ولی بدان که کور خواندی ابله موذی موش کثیف بدان و آگاه باش زوال و فروپاشیتان با سرعت خیره کننده ایی از چندی قبل شروع شده و شمارش معکوسش برای انحلال و محو رژیم صهیونیستی جعلیتان شروع شده و به زودی زود به آخر خط خواهید رسید و به زباله دان تاریخ بشریت انداخته خواهید شد و تاریخ مصرفتان برای آمریکایها و دیگر همپیمانان تروریستیشون هم تمام شده و آنان هم بیش از این برای بقای شما هزینه نخواهند کرد چونکه منفعتیو ارزشی برایشان دیگر ندارید و مهره سوخته ایی بیش نیستید برایشان و بیش از این تاوان شما صهیونیستها را نمی پردازند چراکه خودشان تا گلو در منجلاب بدبختیهای داخلی کشورهایشان فرو رفته اند و فقط می خواهند خودشان را نجات دهند بدان و آگاه باش نتانیاهوی ملعون زور بی خودی و دست پای بی خودی داری می زنی تو و صهیونیست دیگر رفتنی شدید برای همیشه و نماز فتح پیروزی را مومنین مسلمین پشت سر ولی امر مسلمین جهان اسلام در قدس شریف و سپس در مکه مکرمه و مدینه منوره به زودی زود و به حول قوه الهی خداوند جل جلاله خواهند خواند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَانَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
Canada
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ادعا میکنند .استغفرالله خدا ازانس ملکی دارد و
چند قرن پیش خدا به انها داده
حتی بدون مدرک
ایران زمین برای 250 سال بر نیمی از زمین حکومت میکرده
حالا بگوید .متعلق به ماست
واقعا ادعای مسخره ای دارند
سران دینا هم در کما رفته اند .بدون هیچ واکنشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تازه طبق ادعای خودشون قبل از اونا قوم دیگه‌ای اونجا ساکن بودند و از اون مسخره تر اینه که بیشتر اسراییلیها اصلا به خدا اعتقاد ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظرم آخرش خوش نیست قدرت اسراییل در مقابل حماس غیر قابل انکاره، اما یدالله فوق ایدیهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
صهیونیست ها با جبهه مقاومت طرف هستند و نه بخشی از آن که حماس نام دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
و شما جوانان در قدس نماز خواهید خواند
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۷:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید قوی شوید تا دشمن در برابر شما زانو بزند . با دیپلماسی ذلت 60 سال است که فلسطین به جائی جز ذلت نرسیده و امروز گردان های رزمی فلسطین با کمترین امکانات دشمن تا به دندان مسلح را حراسان و وحشت زده کرده /الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هراسان نه حراسان، چرا از قصد اشتباه می‌نویسید؟ این کلمات رو ۱ درصد ممکنه اشتباه بنویسن خیلی واضح هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد کشته های صهیونیست را بگید. با این ۲۵۰ تا موشک حداقل باید ۱۰۰۰ نفر پرده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطوری حساب کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
به مناطق مسکونی که نزدن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۴:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دلت خوشه .همشون دارن رهگیری میشن رو هوا منفجر میشن فیلماشو برو نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک عمر فیلم اونها رو نگاه کردی یه چند روزی هم فیلم ما را نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
منتقم شهید سلیمانی
۱۷:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم
الله اکبر
پیش به سوی فراهم کردن مقدمات انتقام خون شهید سلیمانی به وسیله ی فتح فلسطین اشغالی و نابودی صهیونیستهای کافر.
اگر همراهید پس یاعلی مدد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتشه سردار قاآنی خودشو نشون بده مثل سردار دلها به کمک مسلمانان و محافظ قبله اول مسلمین بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یا علی اماده .رهبر امر کند اماده ایم به فضل خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه اسرائیل را ولی فلسطین هم نباید پرتاب موشکهاشو از مناطق مسکونی انجام بده که مقابله به مثل اسرائیل باعث کشته شدن غیر نظامیها و کودکان بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ربطی به محل پرتاب موشک نداره. تازه غزه یک نواره باریک در مرز حاشیه ای سرزمینهای اشغالی است.
مشکل این است که صهیونیستها بویی از انسانیت نبردند و فلسطینیان (عبارتند از پیر و جوان و زن و مرد و کودک) را چه با موشک و چه با ضرب و شتم ، به شکل ظالمانه ای مورد حمله قرار می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کل سرزمین های فلسطین نوار باریک مسکونی هست اسرائیل پلید هم کاری به موشک ها نداره مدارس و خانه هارو هدف میگیره و از کشتن انسان های بیگناه و کودکان لذت میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا باور کردی حماس از مناطق مسکونی راکت شلیک میکنه؟ تو این فیلمهایی که خودشون پخش کردند مشخصه دور از مناطق مسکونی هستند. حرفهای یه مشت صهیونیست دروغگو رو به این راحتی باور نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم الله القاسم الجبارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیش به سوی فراهم کردن مقدمات انتقام خون شهید سلیمانی به وسیله ی فتح فلسطین اشغالی و نابودی صهیونیستهای کافر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم الله القاصم الجبارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرف قطعی
دوران بزن در رو تمام شده است یکی بزنید 10 تا میخورید
#حرف_قطعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
از خدا میخوام اینقدر بمونم تا ببینم چطور موشک های سجیل و عماد رو فرق سر تلاویو فرود میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی بیشتر تلفات داده.تنها راه نجات از این مسیله این است
که ملتهای خواب مسلمان بیدار شوند.این سرنوشت تمام کشورهای منطقه خاورمیانه در طولانی مدت است‌.الان پیمانکار ران اسراییلی با زدن حدود ۱۰ سد در شمال عراق با دسیسه پنهان اکراد سعی در به نابودی کشاندن وخشکسالی نوار غربی ایران را دارند.حواس ما را به غزه معطوف کرده اند از اینطرف با سیاست دارند کارشان را انجام میدهند.مثلا این درایت دولت ماست.خاموش حرف هم نمی زنند.بعد میگیم اسراییل نابود میشه .بابا زیر گوشتون هستند کجایید.جنگ نمی کنند با این کار موجب مهاجرت اجباری منطقه از سکنه را،شده و مشکلات عظیمی درست میکنند جنگ سرد.حواستون باشه
Netherlands
کریم
۱۷:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله جناب موافقم٬ این اکراد به هیچکس فکر نمیکنند بجز خودشان و باصطلاح کشور کردستان شان. اینها از دست بوسی٬ همکاری و بالا بردن پرچم اسرائیل هم برای رسیدن به اهدافشان ابایی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۰:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی میگی الان ایران هم سد نسازه چون افغانستان خشک میشه؟
یا تقصیر ترکیه هست هست که اینقدر سد ساخته و جلوی رودخونه هایی رو گرفته که به عراق میرن؟
Netherlands
تقی
۲۰:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پروفسور میشه نظری در مورد خشکسالی بقیه نقاط ایران از جمله شمال و شرق و جنوب کشور هم بدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
از نحوه انشات معلومه دانشجوی زبان فارسی تلاویرتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
لعنت بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نباید حمله ها متوقف بشه تا دیگه اسرائیلی ها جرعت حمله نکنند
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جرئت درسته نه جرعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
در واقع «جرأت» درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان نوت بعضی از گوشی ها نه ئ رو دارن نه أ برای همین از ع استفاده میشه احتمالا تلفن ایشون هم همینطور بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
جنگ نباید متوقف بشود تا ختم این رژیم اعلام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای ول اینو خوب اومدی
Netherlands
کریم
۱۶:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل رو همین غربی ها تاسیس کردند و همیشه حامی اش بودند و هستند بجز چند گلایه اینجا و انجا. مشکل فلسطینیان عرب با چند راکت حل شدنی نیست٬ قدرت نظامی اسرائیل برتر و وحشیانه تر. غربی ها هم جز تماشا کار دیگه ای نمیکنند. این باصطلاح اتحادیه بی عرضه عرب است که با پشتوانه توقف صادرات نفتی اشان میتوانند حامیان بیشرم غربی اسرائیل را به زانو دراورده و برای همیشه قضیه کشور فلسطین را خاتمه دهند. مشکل ملت فلسطین در دست کشورهای عربی است وبس٬ نه ایران نه سازمان ملل نه چین نه روسیه و نه چهار تا راکت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشکل اینست که تعداد زیادی از این کشورهای عربی جنسشان فرقه انحرافی و نامسلمان "وهابیت" است که با پول و هدایت انگلیس به پا شده و عمل میکنند. و اخیرا هم در تشکیل ناتوی عربی برای رابطه با صهیونیستها همین اعراب انگلیسی شرکت داشتند. در ضمن طبق قواعد اسلامی باید به داد هر مسلمان مظلومی و با هر زبان و نژادی رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید هر انسان دارای اندکی انسانیت هر کمک نظامی و غیرنظامی ای که میتونه به مردم مظلوم فلسطین کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
طراح اصلی این جنگها آمریکا و اسرائیل هست تا فلسطینیها رابعنوان آغازگر جنگ و خشونت معرفی و هرگونه توان اقتصادی و نظامی آنان راضعیف نگه دارند و از ادامه نبرد مردم را آواره و دلسرد کنند حضور نیروهای بیگانگان درمنطقه را توجیه کنند و اهدافی دیگر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصل وطنخواهی جوانان فلسطینی است که سالهاست جوانه زده است و دارد قد میکشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
این همه هزینه کنیم و پشتیبانی کنیم که آخرش بشه قدس عربی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
انسانیت ربطی به نژاد نداره هرکس برای حقوق انسان ها ارزش قائل هست از فلسطین دفاع میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور همیشه ما باید انسانیت به خرج بدیم، یک بار هم مردم دنیا انسانیت به خرج بدن و تحریم‌ها رو لغو کنند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی مسلمان
۱۷:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
می خواهیم بشود قدس فلسطینی و مستقل برای فلسطینیان مسلمان و غیر مسلمان که صاحبان اصلی آنها هستند. حال چه عرب باشند و یا هر نژاد دیگری.
درضمن داداش ما مثل آمریکایی ها و صهیونیستها و انگلیسیها ، غارتگر و استعمارگر نیستیم که به اسم دفاع از مظلوم ، بخواهیم قدس را فارسی و مستعمره ایران کنیم.
ففففففففففقققققققققققققققققققققققطططططط قدس فلسطینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
داداش به گفتهن شما نیست که بشه قدس فلسطینی، خود فلسطینی‌ها هم بهش میگن قدس عربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کل هزینه های گروهای فلسطینی رو قطر میده شما نگران نباش قطر تریلیون تریلیون براشون خرج میکنه تازه بیشتر این حملات رو حماس انجام داده که اونم گروه مورد حمایت ترکیه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شماعزیز از فلسطینیان آواره و محروم و در جنگ ، سهم الارث می خواهید؟ از خواب گران خواب گران خواب گران خیز
با این حساب شما چه تفاوتی با اسرائیل خواهید داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز 17:13 با این استدلال می فرمایید چون دیگران انسان نیستند ، پس ما هم انسان نباشیم؟ شنیده اید که «حق گرفتنی است نه دادنی»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب ناشناس 20:13 :
آنها منظورشان از گفتن قدس عربی ، بیان محتوایی برای تاکید بر صاحبان و ساکنان اصلی فلسطینی آن است که صهیونیست عبری نبودند و عرب زبان بودند.
فکر کنم که منظور از قدس فلسطینی هم اینست که قدس متعلق به کل فلسطینیان از هر نژاد و دینی است و دعوای نژادی در این خواسته برای استقلال فلسطین مطرح نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان ما باید با پهپاد های ضد راداری که شناسایی نمیشن به کمک غزه بریم و اسراعیل را بمباران کنیم
و با همان ماهواره ای که سال قبل به فضا فرستادیم از اسراعیل جاسوسی کنیم کی میتونه ثابت کنه که ما ورود کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول برو املا یاد بگیر بعدنظر بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما ارزشی ها زیاد پای فیلم های هالیوودی می شینید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما بی ارزشی ها زیاد پای فیلم های قهرمانان غربی نشستید و قهرمانان واقعی چون قاسم سلیمانی را نه می شاختید و نه رهروانش را میبینید که چگونه در گمنامی ناموس امثال شما را حفظ می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما بی ارزش ها چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اختلافات اسرائیل و فلسطین هیچ ربطی به ملت ایران ندارد، برای ما قدس‌العربی یا اورشلیم‌عبری هیچ تفاوتی ندارد.
مسلمانی که عرب بودنش مهم‌تر از مسلمان بودنش باشد، از یهودی صهیونیست جاهل‌تر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه مثبت دادم ، ربط داره عزیزم وقتی پای کودکان در میونه ، یه سری حیوون دارن 4 متر اونورتر طفل های بی گناه رو با موشک پر پر می کنن میشه نشست و تماشا کرد اما ما از نسل کوروشیم نمیشینم سیلی زدن به یه مظلوم رو نگاه کنیم وقتی که هیچکی دست اون مظلوم رو نمی گیره ، وسط جمعیت ترسویی که از عربده کش می ترسن ما می ریم جلو و می گیم دستت رو روش بلند کنی دستت رو قلم می کنیم ، ما سینه سپر می کنیم بله ما رو باید اینطور بشناسند ما 7758 سال تمدن داریم ما ایرانیم و ایران خواهیم ماند و به ایرانی بودنمان افتخار خواهیم کرد ما اولین امپراطوری بر مبنای حقوق بشر دنیاییم سکوت از روی منافع توی خون ما نیست...
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق رحیمی
۱۶:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خيلي ناداني كه فكر مي كني هدف آزادي فقط فلسطين است هدف كوچك نگه داشتن و نابود كردين اين غده سرطاني سرتاسر نكبت و ويرانگر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
انسانیت ربطی به نژاد نداره استاد!!! هرکس به انسانیت معتقده به فلسطین کمک میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا این انسانیت و منش جوانمردی رو درمورد مسلمانان اویغور چین خرج نمی‌کنید؟ اونا مسلمان نیستند؟ یا نژادشون کم‌اهمیته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله چین هم متاسفانه خیلی مردم مسلمان ایغور ور مورد اذیت و آزاز قرار میده، ما مخالف هر نوع ظلم در سراسر جهان هستیم چه ظلم به مسلمان بشه چه غیر مسلمان، ظالم باید به سزای عملش برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یهودی بودن بیشتر یه قومیته تا یک دین. یهودیهای آتئیست حق شهروندی اسراییل دارند و بیشتر صهیونیستها اعتقادی به تورات و خدا و حتی هیچگونه جهان معنوی ندارند. در ضمن اگه انسانیست رو هم کنار میگذاری اینو بدون پروژه اسراییل بزرگتر شامل قسمتهایی از خاک ایران همه میشه و باقی ایران تجزیه و مردم قتل عام میشند. بنابراین عاقلانه ترین و کم هزینه ترین کار همینه که اسراییل توی مرزهای فعلیش محدود نگه داشته شده و در زمان مناسب با کمک نیروهای متحد ایران ریشه کن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولا چین با همه مسلمونها مشکل نداره و با تروریستها و گروههای داعشی مشکل داره. در ضمن بعضی از همین اویغورها تجزیه طلبند و پرچم جداگانه دارند و از طرفی به عامل آمریکا علیه چین تبدیل شدند و برای تمامیت ارضی چین خطر بالفعل هستند. بجای اینکه ماجرا رو یک طرف ببینی مستندهای حمله‌های تروریستی که علیه مردم چین انجام میشه رو هم ببین بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
17:49 شما اسم شاخه سینی _ ترکستانی داعش در سوریه رو تاحالا به گوشتون خورده؟ اینا از همین چین و خاور دور پاشدند رفتند برای کشتن زن و بچه مردم مسلمان و شیعه و مسیحی تو سوریه. حتی اون چچنی ها و اروپایی هاشونم موجودات وحشی هستند که آرزوشون سر بریدن ایرانی هاست!
با این منطق هرکی گفت مسلمونم ؛ باید کمکش کنیم حتی اگه داعشی و تروریست باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولا همه‌ی اویغورها تروریست نیستند که همه رو به اردوی کار اجباری فرستادند دوما خود اسرائیلی‌ها گفتنه‌اند آرزوشون از نیل تا فراته، فرات کجا ایران کجا برادر عزیز؟ درضمن سازمان ملل بیکار ننشسته که اسرائیل کل خاورمیانه رو تصرف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولا یهودی جاهل نیست ، انشتین یهودی بود ، فیلسوفان بزرگی در تاریخ یهودی بوده اند و یهود بیش از 3 هزار سال است که توانسته به بقای خود ادامه دهد .
دوم این دعوا شاید به شما ربطی نداشته باشد ولی با همین کامنت ها و برگزاری روز قدس و پاس داشت آن می بینید که به 1- انسان 2- مظلومان جهان 3- مسلمانان ربط داشته و دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز شما خود نا دانسته دچار تناقض شده اید حال سهوا و یا عمدا ، زیرا شما در سطر اول بنابر ایرانی بودن رابطه اسرائیل و فلسطین را رد می کنید که این ملی گرایی و با افراط در آن عین نژاد پرستی و جاهلیت (ناسیونالیسم هیتلر و صهیونیسم و اعراب و .. ). است و در سطر دوم به درستی مسلمان بودن را متذکر می شوید .که نشان از این دارد که ما قبل از هر چیز متفکر ی هستیم (انسان) و در گام دوم با همان تفکر اعتقاداتی را پذیرفته ایم (مؤمن) و در مراتبی پایین تر به شعوب و دسته های متفاوت تقسیم شده ایم که ایرانی و عرب و ... باشد ولی متاسفانه امروزه بخاطر تمایلات حیوانی انسانیت (تعقل) را گم کرده و به خاطر تمایلات شیطانی ( خود خواهی و لذت طلبی) ایمان را گم کرده ایم .و این راه مغضوبین و ظالین است . چاره این که با تفکر به خدا پناه بریم تا از شر شیطان و خشم الهی در امان باشیم ، امین
متاسفانه دیگر دوست مان (15:43) نیز دچار همین افراط در ملی گرایی شده است و بدترین نمود این افراط در هیتلر و نتیجه این تفکر جنگ جهانی بود که هر گز مورد تایید خدا و بندگان راستین خدا نمی باشد گرچه دفاع از مظلوم جزو محسنات انسانی و ایمانی ما است .
عزیر دیگر (16:02) عرض شود هدف اصلی از بین بردن ظلم و ظالم است و علل و ریشه های آن می باشد نه کشتن و کشتار و کینه و تخاصم
واما دوست عزیز (16:26) موجز و مفید سخن حق را بیان فرمودند و چون سخن از دل برامد بر دل نشیند.
دوست گرامی (17:16) : مسلمانان ایغور چنانکه شنیده شده ریشه تفکراتشان همان تفکرات داعش است که در این صورت هیچ جای دفاع ندارند و شما هم در دام همان نژاد پرستی و تعصبات دوره جاهلیت افتاده اید.
دوست بعدی ( 17:49 ) هدف همان است که تو می گویی به شرط اینکه آنکه لباس مظلوم بر تن دارد خود گرگی در لباس میش نباشد.
در جواب دوست دیگر که معتقد است باید اسرائیل را در مرز هایش محود کرد تا سرطان رشد نکند و در زمان مناسب این غده را کند ، باید گفت به محض تشخیص سرطان باید سریع سعی در نابودی آن کرد زیرا سرطان چیزی نیست که بتوان مانع رشد آن شد و او هر لحظه و به شیوه های نا معمول و نامعقول توسعه پیدا می کند .
و اما نکته اصلی و مهم آن یار عزیز ( 18:24) این است که هر گز یک طرفه نزد قاضی نرویم بلکه سخن جبهه ی مخالف را هم باید شنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشااله یک موشک بخوره تو نیروگاه اسراعیل و همه صهیونیستها نابود بشن
خداوندا از فلسطینیان محافظت کن و صهیونیست های متحاوز را نابود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بچه‌های نابالغ چه گناهی کردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباهی منفی دادم.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بچه های نابالغ بزرگ میشن میشن یه بزی مثل نتانیاهو اینارو باید از بچگی کشت تا بزرگ نشن. چطور هزارتا بچه نابالغ فلسطینی میمیرن رگ غیرتت کلفت نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آرزوی انفجار نیروگاه هسته ای یعنی آرزوی مرگ هر جانداری شعاعی نامعلوم ، و لذا شامل خود فلسطینان و حتی ممکن است تا خود ایران هم برسد، و این آرزویی معقول نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به خاطر هدف قرار ندادن همون زنها و بچه های نابالغ بی گناه است که تلفات صهیونیستها (به خاطر عدم حمله فلسطینیان مسلمان به مناطق مسکونی) بسیار کمتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان موقع موشک سرگردانه، الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
گزینش سپاه رد شدم ولی جانم رو در راه اسلام و ولایت و مقاومت تقدیم میکنم .
#نخ_های_لباس_پاسداری_عشق_است
Netherlands
کریم
۱۵:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
٬ فقط اگه عربستان تهدید به بستن شیرهای نفتش برای یک ماه کنه ببین انوقت غربی ها و نتانیاهو چطور به پابوسی بن سلمان می افتند و قول تاسسیس کشور فلسطین رو میدند. قدرتی که نفت کشورهای خلیج فارس دارند از موشک و راکت بالاتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
غربی‌ها و نتانیاهو به پاش نمی‌افتند بلکه با حمله‌ی نظامی نفتشون رو تامین می‌کنند ساده نباش
Iran (Islamic Republic of)
با افتخار ایرانی مسلمان
۱۶:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آمریکا و صهیونیست های متهدشان مستقیما گفتند مثل گاو شیرده داریم آنها را میدوشیم و به جای پول فروش نفت ، به این کشورهای بی عرضه (که پر از تکنسینهای خارجی است) تسلیحات و خدمات فنی (که به نفع کشورهای غربی و اروپاییست) می فروشند. بعد میگویید که قدرت نفت از موشک بالاتر است؟
قدرت انرژی هر کشوری را با عزت نفس و قدرت نظامی کشور خود می توان درد دنیا نشان داد و هزینه مورد نیاز خود را به اقتصاد بین الملل تحمیل کرد( برای نمونه صادرات بی خطر بنزین ایران به ونزوئلا در اوج بحران ).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عربستانی که افسارش دست غرب است هر گز چنان نخواهد کرد و این آرزو تحقق نخواد کرد پس باید متکی به خدا و یاران خدا بود ولا غیر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
این فیلم را که دیدم خدا را شکر کردم و امید وور تر شدم که به گفته ی رهبر عزیز م که فر موده است پایان عمر اسراعیل غاسب نزدیک است خدارا شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
املا نخوندی؟ غاصب نه غاسب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دککککککککککککتر ادبیات فارسی شما ببخشید. خودت هیچ عیبی نداری؟
از چی سوختی که فقط تونستی به املای اشتباه گیر بدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکککککککتر بی‌سواد، سواد همیشه مهمه ربطی به حرف و جانبداری از کسی نداره، درست صحبت کنید انقدر فارسی رو تخریب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من با نظر شما موافق هستم وانشالله بزودی اسرائیل نابود میشود ولی اشتباه املائی نشان از مطالعه کم دارد سعی کنید بیستر بخوانید و خود را از نظر علمی بالاتر ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این چرت و پرت ها چیه ؟ جوانان و کودکان فلسطین پر پر می شوند ، بعد شما سر غلط املایی دعوا دارید ؟ مواظب باشید همدیگر را لت و پار نکنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حس میکنم باید برم :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواستی بری اول اجازه بگیر و بعد خدا حافظی در را پشت سر ت ببند، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشاالله نابود شود اسرائیل با تلفات بالا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت باید انتقام جنایات و مشکلات فراوانی که با تحریم و تخریب و محاصره و غصب سرزمین به مردم منطقه وارد کردند صهیونیست ها گرفته شود باید انتقام شهدای هسته ای و جنایات آشکار و پنهان رژیم اشغالگر گرفته شود باید ایران و سوریه و لبنان هم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند و جولان را آزاد کننند بی صبرانه منتظر جنگ با اسرائیل و نابودی این رژیم غاصب جنایتکار هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست من ، اولا عراق و یمن و افغانستان و پاکستان را فراموش کردی دوما فقط جولان را نمی خواهیم بلکه آزادی کل سر زمین های اشغالی هدف است
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی .
چرا و به چه علت ؟!!! موشکهای مقاومت اسلامی فلسطینیان با این حجم زیاد که شلیک می شود به طرف اهداف مشخص شده صهیونیستها خسارات قابل توجه جانی و مالی به صهیونیستها نمی زند و بسیاری اوقات حتی یک نفر صهیونیستی هم زخمی و کشته نمی دهند و فقط صهیونیستها رو می ترساند و به پناهگاهای امن و امانشان می روند و خسارات مالی آنچنانی هم که قابل توجه باشد به زیرساختهاشون وارد نمی کند ولی یک موشک صهیونیستهای ملعونین غاصب که به طرف فلسطینیان مظلوم شلیک می کنند انقدر خسارات جانی و مالی زیاد قابل توجهی وارد می کنند به فلسطینیان مظلوم و دیگر مسلمانان جهان اسلام ناب محمدی ص !!!! بی زحمت یک موشک بسیار قوی و پر قدرت نقطه زن بنام عمار درست کنید به طرف نظامیان صهیونیستهای کثیف کافر شکنجه گران اشغالگران سفاک کودک کشان مظلوم کشان شیاطین خبیث پرتاب کنید تا تارومارشان کند زیرورویشان کند با تمامی زیرساختهای اتمی و غیر اتمیشون و پایگاهای نظامیشون رو که برای حمله به مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص ساخته اند را نابود کند که با شلیک هر یک موشک عمار به طرف صهیونیستهای ملعون روزشان شب ظلمانی تیره و تار گورستانهایشان شود و از هر لحاظ کیفی و کمی در ضعف شدیدی قرار بگیرند و نتوانند قدرتشان را مداوم بازیابی کنند و زودتر سقوط کنند و جهان اسلام ناب محمدی ص و فلسطین اشغالی و قدس شریف از شر نکبتشان خلاص شوند برای همیشه . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا . والتماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۴:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا ، تقریبا همه این موشک ها توسط گنبد آهنی دفع میشه و بقیه هم به جای مهمی نخورده تا حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا صبر کنید و الکی قضاوت نکنیدچند روز بعد ارام ارام مشخص میشه چه بلایی سر صهیونیست ها اومده

شما تازه اومدی تو سیاست و خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
درسته ولی فلسطینیا از سنگ به موشک رسیدن پس پیشرفت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. عجله نکن . در وقت معلوم انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
نابودگر صهیونیست
۱۷:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کار زمان و مکان خودش را دارد.
اگر میوه ای را نرسیده و یا زیادی رسیده بچینید ، هرگز به کامیابی و منفعت اصلی نمیرسید.
این هم به وقتش انشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااءلله
Iran (Islamic Republic of)
bm
۰۸:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
غزه محاصره هست، غذا به زحمت به دستشون میرسه چه به موشک و بمب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دلیل این است که ساخت و ساز اسرائل را نباید با فلسطینیان بی چاره مقایسه کرد و همچنین تسلیحات اسرائل کجا و فلسطینیان در محاصره بیش از دو ده کجا و باز موشک ها و هواپیماهای اسرائل نقطه زن هستند و تسلیحات فلسطینیان نه تنها چنان نیستند بلکه در مقابل گنبد آهنین هم قرار دارند ، اسرائیل ماهواره و پهباد جاسوسی دارد و فلسطینیان ایمان و امید به خدا دارند و همین اند انان تاثیری ده ها برابر دارد ، امیدوار باشیم چون خدا با مظلومان است.اگر این جنگ چند ماه طول بکشد چندین امکان مثبت رخ خواهد داد: 1- مهاجرت معکوس 2- ایجاد اعتراضات در داخل اسرائیل 3- ورود سایر کشور های همسایه و اسلامی 4- ویران شدن زیر ساخت های اقتصادی و رفاهی 5- اعتراض جهانی 6- ورود کشور های بزرکتر چون ایران و روسیه و آمریک و احتمال جنگی جهانی 7- تسلیم شدن اسرائیل در حالات و مراتب مختلف تغییر قطب قدرت ها در جهان از غرب به شرق 8- ظهور مجدد بهار عربی و .. .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پرتاب بیش از ۲۵۰ موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی صهیونیستی .
چرا و به چه علت ؟!!! موشکهای مقاومت اسلامی فلسطینیان با این حجم زیاد که شلیک می شود به طرف اهداف مشخص شده صهیونیستها خسارات قابل توجه جانی و مالی به صهیونیستها نمی زند و بسیاری اوقات حتی یک نفر صهیونیستی هم زخمی و کشته نمی دهند و فقط صهیونیستها رو می ترساند و به پناهگاهای امن و امانشان می روند و خسارات مالی آنچنانی هم که قابل توجه باشد به زیرساختهاشون وارد نمی کند ولی یک موشک صهیونیستهای ملعونین غاصب که به طرف فلسطینیان مظلوم شلیک می کنند انقدر خسارات جانی و مالی زیاد قابل توجهی وارد می کنند به فلسطینیان مظلوم و دیگر مسلمانان جهان اسلام ناب محمدی ص !!!! بی زحمت یک موشک بسیار قوی و پر قدرت نقطه زن بنام عمار درست کنید به طرف نظامیان صهیونیستهای کثیف کافر شکنجه گران اشغالگران سفاک کودک کشان مظلوم کشان شیاطین خبیث پرتاب کنید تا تارومارشان کند زیرورویشان کند با تمامی زیرساختهای اتمی و غیر اتمیشون و پایگاهای نظامیشون رو که برای حمله به مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص ساخته اند را نابود کند که با شلیک هر یک موشک عمار به طرف صهیونیستهای ملعون روزشان شب ظلمانی تیره و تار گورستانهایشان شود و از هر لحاظ کیفی و کمی در ضعف شدیدی قرار بگیرند و نتوانند قدرتشان را مداوم بازیابی کنند و زودتر سقوط کنند و جهان اسلام ناب محمدی ص و فلسطین اشغالی و قدس شریف از شر نکبتشان خلاص شوند برای همیشه . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا . والتماس تفکر .
Austria
reza
۰۹:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سیدآل محمد(ص) سیدمکرم و عزیز و قرة العین عرب شیخ سیدحسن نصرالله وعده داده بود که هیمنه رژیم منحوس و کودک کش اشغالگر صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست تر است.... و هم اکنون تمام جهان شاهد است که تارهای خانه عنکبوت در حال متلاشی شدن است و یکی یکی از هم میگسلد و پاره پاره میشود ما اطمینان قلبی و قطعی به فرمایشات کلیدی و راهبردی این سیدآل محمد(ص) حفظ الله تعالی داریم در جائی که فرمود در جنگ بعدی در آینده اسرائیل به عصر حجر باز خواهد گشت امید بسیار داریم با وحدت و اتحاد تمام گروه های جهادی فلسطین اشغالی این امر به زودی محقق شود و در آینده ای بسیار نزدیک با رهاسازی قدس شریف در کانون ادیان الهی و قبله اول مسلمین جهان به امامت ولی امر مسلمین جهان نماز جماعت را بخوانیم و فرموده سلاله ی زهرای اطهر(س)سیدآل محمد(ص) در آینده ای نزدیک محقق شود که فرمودند سران رژیم صهیونیست اسرائیل غاصب 25سال آینده را نخواهند دید ما به فرمایشات این 2سیدآل محمد(ص) ایمان راسخ و قاطع داریم بشرطی که اتحاد و وحدت گروه های جهادی فلسطین دائمی باشد و از انشقاق و تشتت آراء پرهیز کنند هر وقت این اتحاد و وحدت عملی و اجرائی شد دشمن صهیونیستی زمین گیر شده بنابراین آینده از آن مستضعفان و مظلومان جهان است که خونشان بناحق بر زمین ریخته شده ان تنصرالله ینصرکم....فان حزب الله هم الغالبون...وان الله لایخلف المیعاد.....در آیات کتاب الله مجید هیچ شکی نیست ذلک الکتاب لاریب فیه............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگرتودرتمام طول تاریخ حتی یک مدت بسیار کوتاه مدت پیدا کردی که مظلوم برظالم غالب باشدآنوقت برآن وعده های عوامفریب داخوش کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما به فرمایشات این 2سیدآل محمد(ص) بدون هیچ شرطی ایمان راسخ و قاطع داریم ، و خداوند خود اصحاب تحقق این وعده را ازهر زمین و با هر ملتی که بخواهد محقق میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پاسخ به ناشناس ۱۵:۴۳

مثال خیلی نزدیکش جنگ ایران و عراق
ایران تنها با عراقی که کل دنیا باهاش بودن
البته امثال شماها نمیخواین این چیزا رو بفهمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آن عزیزی (15:43) که در پاسخ تاریخ پیروزی مظلوم بر ظالم را خواسته بودی ، شما عزیز یا مطالعه تاریخ نکرده ای یا نا میدی شما فرا گرفته است و الا تاریخ مالامال از جنگ خیر و شر است و مواردی بسیار که همراه با موفقیت مظلومان بوده است برای مثال : ظهور و موفقیت تمام پیامبران الهی ،قیام بردگان و رهایی آنان ، قیام ساه پوستان آمریکا ، رهایی آنان ،قیام ایرانیان در مقابل مغول و عرب و انگل ستان ، قیام در مقابل پهلوی ، قیام هند گاندی ، قیام آفریقای جنوبی ،قیام و استقلال تمامی مستعمرات و تحقیر تمامی مستکبران
آخرین اخبار