استقرار ۲ هزار پایگاه برای دریافت فطریه در استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از استقرار دو هزار پایگاه در کنار روش‌های الکترونیک و غیرحضوری برای جمع آوری فطریه و کفاره مردم استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از استقرار دو هزار پایگاه در کنار روش‌های الکترونیک و غیرحضوری برای جمع آوری فطریه و کفاره مردم استان خبر داد و گفت: سال گذشته میزان زکات فطریه جمع آوری شده در استان قزوین بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که پیش بینی می‌ شود این میزان در سال جاری به بیش از ۹ میلیارد تومان برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیماری کرونا در برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر محدودیت ایجاد کرده است، پایگاه‌های ثابت این نهاد در سطح استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خواهند داشت.

حق گویان عنوان کرد: پایگاه‌های جمع آوری فطریع و کفارات در مساجد، حسینیه‌ها، معابر، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و… مستقر هستند علاوه بر دریافت وجوه نقد، به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دستگاه کارتخوان نیز برای دریافت فطریه استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته جمع آوری متمرکز فطریه با محوریت شورای زکات استان به صورت موفقیت آمیزی اجرا شد وبرای سال جاری نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: مؤسسات خیریه دارای مجوز تحت نظارت فرمانداری‌ها محدودیت با صندوق‌های دارای مهر زنده شورای زکات استان مجوز جمع آوری وجوه فطریه و کفارات راخواهند داشت.

وی تصریح کرد: در کنار پایگاه‌های مستقر، بستر‌های پرداخت فطریه به صورت الکترونیک وغیرحضوری نیز فراهم شده است و برای این منظور سایت www.۳۳۸۰۸.ir، تلفن گویای ۳۳۸۰۸ و کد دستوری #۵* ۰۲۸*۸۸۷۷* در نظرگرفته شده است.

حق گویان یادآورشد: همچنین شماره کارت ۸۱۹۹-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت فطریه عام و شماره کارت ۴۷۳۳-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت کفاره غیرعمد در نظرگرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار