رییس هیات داوران ششمین جشنواره شهر و رسانه اهواز گفت: جشنواره شهر و رسانه به توسعه فرهنگی منطقه در خوزستان کمک زیادی می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا فروغی نیا رییس هیات داوران ششمین جشنواره شهر و رسانه اهواز گفت: جشنواره شهر و رسانه از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز از سال ۸۹ پایه گذاری شده و به توسعه فرهنگی منطقه در خوزستان کمک زیادی می‌کند و از آن جهت اهمیت دارد که تولیدات بومی خود را کشف کنیم و جامعه، نویسندگان و خلاقان آثار فرهنگی را بشناسد.

او با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های مختلف شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، کاریکاتور و فیلم برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم جوایز نفیس دریافت می‌کنند، افزود: جشنواره می‌تواند انگیزه‌ای برای آفرینندگان آثار فرهنگی باشد.

فروغی نیا بیان داشت: جشنواره شهر و رسانه در دو بخش کرونا و مدیریت شهری و سیلاب از جمله بخش‌های ویژه هستند و خبرنگاران که به صورت میدانی در حوزه‌های کرونا و سیلاب فعال بوده اند با درک بیشتر و خلاقیت آثاری به جا و ماندگارارائه کرده اند.

 رییس هیات داوران ششمین جشنواره شهر و رسانه اهواز خوزستان ادامه داد: همواره در حوزه شعر وداستان افراد موفقی را در عرصه فرهنگ کشور تربیت کرده و در حوزه روزنامه نگاری، مقاله، یادداشت و مصاحبه با توجه به حضوررسانه‌های متعدد استان انتظار داریم آثار با ارزشی خلق شود و نگاه خوبی به مسائلی از جمله سیلاب و کرونا داشته باشیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: نقش قلم و فرهنگ و توسعه نقش موثری دارد، توجه به این موضوع و دستاورد‌های جشنواره می‌تواند به اتحاد اقوام خوزستان و آثار مثبت در منطقه منجر شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.