بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ۳۰۰۰ بسته پروتئینی در میان نیازمندان حومه تهران توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جهانی، معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ارزش این ۳۰۰۰ بسته پروتئینی برابر با ۵۰۰ میلیون تومان است و اعتباری که برابر با کمک‌های مردمی در این پویش جمع‌آوری شده است، توسط ستاد اجرایی برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی و خیریه در توزیع این بسته افزورد: این بسته‌های غذایی پروتئینی توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

جهانی درباره اقلام موجود در بسته‌های توزیع شده اضافه کرد: بسته‌های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد احسان با تاکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتئینی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند در بنیاد احسان توزیع بسته‌های پروتئینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بنیاد چنین پویش‌هایی را مثل گذشته ادامه خواهد داد.

پیش از این هم از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی مرغ در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار