کرمی احیای اراضی کشاورزی و عمران روستایی را از اولویت‌های اصلی کارگروه بسیج سازندگی استان ایلام دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در نشست اعضای کارگروه بسیج سازندگی گفت: ‍ در بحث پروژه‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی تفاهم نامه‌ای امضاء شده است که به تبع آن کارگروه بسیج سازندگی در استان‌ها تشکیل شده است که با حضور دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند پروژه‌های مختلفی را مدیریت کنند تلاش داریم کار‌های خوبی را برای مردم ارائه دهیم.

او ادامه داد: دو پروژه‌ی خوب در استان داریم که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد و با اجرای این پروژه‌ها رضایتمندی خوبی ایجاد خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام مطرح کرد: اراضی مستعد کشاورزی فراوانی در شهرستان دهلران است که اگر بتوانیم این اراضی را ساماندهی کنیم اشتغال بسیار خوبی به همراه خواهد داشت و در جهت افزایش تولید نیز موثر خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه می‌توانیم در زمینه احیای اراضی کشاورزی و آبرسانی به نقاط محروم و احداث کانال‌های کشاورزی و آبرسانی به عشایر و عمران روستایی در این کارگروه تصمیمات و اقدامات مناسبی را صورت دهیم ، افزود: رسالت این کارگروه توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.