مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری نماز عید فطر در فضای باز بقاع متبرکه استان اصفهان به ویژه بقاع شاخص خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزاری نماز عید فطر در مراکز روباز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی امکان پذیر است گفت: از این رو نماز عید در ۴۹ بقعه متبرکه شاخص استان و دیگر بقاع دارای فضای باز برگزار می‌شود.

او در ادامه با اشاره به ثبت سه وقف جدید در استان اصفهان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این راستا باید توجه داشت که نخستین وقف مشارکتی استان اصفهان با وقف ۲۳ هزار جلد قرآن با همکاری مردم و مسئولان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان توزیع ۶۰ هزار افطاری ساده و حدود هشت هزار بسته معیشتی در استان اصفهان را از دیگر اقدامات اوقاف استان اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: همچنین برنامه‌های جز خوانی و تفسیر قرآن نیز در بقاع متبرکه استان اصفهان با حضور اساتید مجرب کشوری و استانی بدون حضور شهروندان برگزار و از شبکه‌های سراسری و فضای مجازی منتشر شد.

او در خصوص جمع آوری زکات فطره و رساندن به مستمندان نیز گفت: این امر نیز در بقاع متبرکه استان اصفهان با همکاری مؤسسات خیریه و نهاد‌های وقفی قطعاً انجام می‌شود.


منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار