امیر سرتیپ نصیرزاده:

انس با قرآن حلال معضلات جامعه بشری است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در اختتامیه مسابقات سراسری حدیث نهاجا با بیان اینکه نتیجه دوری از معنویت و درگیر شدن در نیاز‌های مادی، یاس و ناامیدی است اظهار کرد: انس با قرآن حلال معضلات جامعه بشری است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری حدیث نهاجا ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: تلاوت درست و صحیح قرآن کریم، مقدمه اداراک و فهم این کتاب آسمانی است که نتیجه تلاوت و تدبر در قرآن، افزایش معنویت و طراوت روح و جان آدمی است.

وی افزود: زندگی امروز بشری با معضلات گوناگونی مانند یاس و ناامیدی همراه است که نتیجه دوری از معنویت و درگیر شدن در نیاز‌های مادی است و می‌توان گفت که انس با قرآن کریم حلال معضلات جامعه بشری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: تدبر در قرآن کریم، مقدمه عمل به قرآن است و اگر به قرآن عمل شود نتیجه مطلوب در تمامی امور به دست می‌آید و عمل به قرآن باید از مدرسین و معلمین قرانی آغاز شود و به تمامی جامعه تسری پیدا کند و مطمئن باشید که هرچقدر برای قرآن هزینه کنید، چندین برابر آن را در زندگی و امور کاری به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
100%
آخرین اخبار