در این خبر با نحوه مشاهده میزان باتری باقی مانده از ایرتگ آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، حدود یک ماه پیش بود که شرکت اپل در طی یک کنفرانس آنلاین از محصولات جدید خود رونمایی کرد که در میان محصولات معرفی شده از سوی این شرکت شاهد نمایش AirTag بودیم. این محصول جدید شرکت اپل نوعی ردیاب است که کاربر می‌تواند آن را به کیف، کلید یا سایر لوازم خود چسبانده و در صورت گم کردن هرکدام از آن‌ها موقعیت مکانی وسیله خود را پیدا کند. این محصول به کمک بلوتوث و تراشه U1 موجود در آن می‌تواند با گوشی‌های آیفون ارتباط برقرار کرده و موقعیت مکانی وسیله فرد را پیدا کند.

علاوه بر این یکی از قابلیت‌های بسیار مهم این گجت هوشمند، امکان استفاده از گوشی‌های آیفون موجود در اطرافش برای یافتن موقعیت مکانی دقیق در صورت خارج بودن از محدوده پوشش دهی بلوتوث گوشی صاحب آن است. اما یکی از مواردی که خریداران این محصول را نگران کرده، وجود باتری یکبار مصرف در ایرتگ است که به گفته شرکت اپل تا یک سال دوام می‌آورد.

 باتری باقی مانده ایرتگ

میزان باتری باقی مانده ایرتگ

اما برای مشاهده میزان باتری باقی مانده در این گجت صرفا یک راه وجود دارد که برای کسب آگاهی درباره آن باید مراحل زیر طی شود:

  • برنامه Find My را باز کنید
  • وارد بخش data-x-Items شوید
  • ایرتگ مورد نظر خود را انتخاب کنید

در این بخش و در پایین نام ایرتگ، نماد یک باتری را مشاهده خواهید کرد که میزان باتری باقی مانده از ایرتگ را نشان می‌دهد. گفتنی است این نماد صرفا باتری حدودی باقی مانده از ایرتگ را نشان خواهد داد و مانند سایر محصولات اپل اطلاعات دقیقی از باتری آن‌ نمایش داده نخواهد شد.

نحوه تعویض باتری ایرتگ

برای تعویض باتری ایرتگ نیز کافی است ایرتگ را از بخش سفیدش گرفته و با دو انگشت قسمت فلزی آن را بچرخانید، سپس باتری جدید را جایگزین کرده و دوباره ایرتگ را ببندید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار