ماجرای دختری که در روز ۲۱ ساعت به دلیل بیماری‌اش می‌خوابد، در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وزن یک دختر انگلیسی به طرز چشمگیری کاهش یافته و بیشتر ساعات روز پس از گرفتن سنگ کلیه، در خواب است. تاک، از دونکاستر، یورک شایر جنوبی، فقط با ۶۰۰ کالری در روز زندگی می‌کند و به دلیل این بیماری نادر او حدود ۳۷ کیلوگرم  کاهش وزن داشته است و به شدت به درمان تخصصی احتیاج دارد. تاک بعد از گرفتن سنگ‌ کلیه دیگر علاقه‌ای به غذا ندارد و کاملا بی اشتها شده است.

تاک در رشته جرم شناسی در دانشگاه لیدز بکت تحصیل می‌کرد، اما زندگی او با سنگ کلیه شروع به تغییر کرد و پزشکان وقتی  اورا سی تی اسکن کردند، فهمیدند که هر دو کلیه او درگیر است. اما او خوشبختانه به سرعت تحت معالجه فشرده قرار گرفت و مقدار زیادی آنتی بیوتیک و مسکن به او تزریق کردند و سرانجام وی را برای تخلیه کلیه‌ها و خارج شدن سنگ‌ها به اورژانس منتقل کردند.

سنگ کلیه

.  درست بعد از کریسمس، استنت برداشته شد و سپس استفراغ شروع شد، و او بازهم نتوانست هیچ غذایی را در معده خود نگه دارد. پس از گذشت سه سال، اوضاع بدتر شد. پزشکان بر این باورند که به دلیل مقدار زیادی آنتی بیوتیک که برای درمان سنگ کلیه نوشته شده بود معده او  به شدت درگیر شده  است. همواره این دختر در حال درمان است و نیاز به مراقبت ویژه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
این هم عوارض بیش از اندازه مصرف داروهای شیمیایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواب زیادش نه بخاطر کلیه هست بلکه بخاطر بالا اوردن غذا و درد معده هست چون درد معده از بس وحشتناکه که از درد زیاد ادم رو خواب میکنه..برا منم همچنین اتفاقی افتاد که حتی با یک لقمه غذا خوردن بالا میاوردم همون یک لقمرو..صبح که بیدار میشدم یه لقمه غذا میخوردم و اونو بالا میاوردم و بعدش از شدت درد زیاد بخواب میرفتم تا شب و باز یک لقمه غذا میخوردم و نه بیشتر و باز بالا اوردن و معده درد و خواب بود و این پروسه درد معده و خواب بیشتر از دوماه منو گرفتار کرد و اگه بخاط جوانی و قوی بودن بدنم نبود غیرممکن بود از این مریضی جون سالم در ببرم و الان که بیش از 15 سال ازش میگذره هنوز برام مثل کابوس میمونه و خدا هیچ بنده ای رو گرفتار این درد نکنه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
در کشور هایی خارج دکتر میاد در خونه ها اما در کشور ما برعکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
قبل از حرف زدن یکم تفکر بد نیست!!
شما هم پولشو بدی دکتر مییاد دم در خونت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای خدا نسیب نکنه کلیه درد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای داد بیداد
از دست این بیماریها
تن و بدن آدم می لرزه
Netherlands
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
این خارجیا هم اصلا دکتر از توشون در نمیاد همه دام پزشک!