اظهارات جالب سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا درباره ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی دوستانه با ایران، واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال اسپانیا یکی از قوی‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان به شمار می‌رود و این روز‌ها خود را برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی آماده می‌کند. اسپانیایی‌ها بسیار امیدوار هستند که در مسابقات جام جهانی که قرار است شهریور ماه در لیتوانی برگزار شوند، خوش درخشیده و بتوانند عنوان قهرمانی جهان را به دست آورند.

فده ویدال، سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا درباره آخرین وضعیت این تیم و همچنین بازی دوستانه برابر ایران اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان است. ما از بازی کردن با ایران استقبال می‌کنیم، اما فراهم کردن چنین مسابقه‌ای نیازمند مقدماتی است. به هر حال اگر بتوانیم با تیم ملی فوتسال ایران بازی دوستانه‌ای انجام دهیم، مطمئن هستم که یک دیدار بسیار خوب با ایران خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا در مورد رویارویی احتمالی این تیم برابر ایران در مسابقات جام جهانی پیش رو بیان کرد: در چند دوره اخیر مسابقات جام جهانی، بار‌ها با ایران بازی کرده ایم و همواره دیدارهایمان با این تیم بسیار دشوار بوده اند. به نظر من اگر در جام جهانی با ایران بازی کنیم، قطعا تیم برنده قهرمان مسابقات جام جهانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


ویدال تصریح کرد: ما بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۰۸ و همچنین مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده بودیم و کاملا می‌دانستیم که ایران چه قدرتی در فوتسال دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار