کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان استان یزد گفت: آخرین مهلت برای بارگذاری قصه‌های بخش ملی در سایت کانون ۱۵ خرداد است.

مهدی آرایی کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: آخرین مهلت برای بارگذاری قصه‌های بخش ملی در سایت کانون ۱۵ خرداد است، اما کسانی که در بخش ۹۰ ثانیه‌ای و پادکست مایل به شرکت در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی هستند، تا مرداد فرصت دارند.
او افزود: بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی همانند سال‌های قبل برای سنین مختلف در بخش‌های گوناگونی، چون پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، نقالی (پرده‌خوانی)، معلمین و مربیان ۱۲ تا ۱۸ سال، ۹۰ثانیه‌ای و غیره فعالیت می‌کند.

او ادامه داد: بارگذاری قصه‌ها به شکل فیلم، پادکست و صوتی در سایت کانون انجام می‌شود.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رقابت صحنه‌ای جشنواره در سه گروه سنی دختر و پسر (۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تا ۱۵ خرداد می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: امسال نقالی هم به این جشنواره به شکل رسمی تری برای کسانی که بخواهند در نقالی یا پرده‌خوانی طبع آزمایی کنند، توجه شده است.

آرایی با اشاره به این‌که مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا در صورت ادامه شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: از خانواده‌ها، نوجوانان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و هنرمندان عرصه‌ی قصه‌گویی دعوت می‌شود تا با ثبت نام و شرکت در این جشنواره بر غنای هنر قصه‌گویی در استان یزد کمک کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.