مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان گفت: همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، ۱۸ برنامه متنوع و جذاب در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسداله ربانی, مهر مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان با اشاره به بزرگداشت ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: درهمین ارتباط از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی که در جشنواره اطلاع رسانی سال ۱۳۹۹ حائز رتبه برتر شدند به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

او اظهار داشت: دیدار با مسئولان استان، تهیه بانک اطلاعاتی روابط عمومی ها، تقدیر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی دارای اثر و کتاب چاپ شده، برگزاری چند دوره آموزشی و چندین برنامه متنوع فرهنگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این ایام در استان همدان است.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان ادامه داد: استان همدان از فعالترین استان ها در حوزه اطلاع رسانی است و روابط عمومی بیشتر دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عناوین برتر در سطح وزارت و سازمان های مرکزی متبوع خود شدند که در هفته روابط عمومی از آن‌ها تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

ربانی مهر افزود:روابط عمومی ها در عصر ارتباطات باید تحلیل گر مسائل روز و آشنا به همه امور باشند و بتوانند تعامل خوبی با عموم مردم برقرار کنند.

او بیان کرد: سه موضوع مهم «شعار سال، انتخابات و کنترل و پیشگیری ویروس کرونا» اولویت های اصلی حوزه اطلاع رسانی استان همدان در سال۱۴۰۰ است که باید مدیران ادارات برای تحقق این مهم روابط عمومی دستگاه‌ها را کمک کنند تا شاهد تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده باشیم.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان گفت: مدیران فعال در روابط عمومی ادارات استان همدان تشویق و مجموعه های ضعیف روابط عمومی برخی دستگاه‌ها تقویت می شوند که البته این تغییرات باید با هماهنگی اداره کل روابط عمومی استانداری باشد.

ربانی مهر افزود: همکاری و تعامل با رسانه ها از ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق است و باید سعی شود این تعامل هر روز با بهره مندی از سواد رسانه ای و ظرفیت فضای مجازی مجازی بیشتر و بهتر شود.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار