یک شهروند هندوستانی به دلیل کمبود آمبولانس در این کشور، برای کمک به بیماران خودروی خود را تبدیل به آمبولانس کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پس از شیوع گسترده کرونا در جهان طبق روال همیشه افراد سودجو و فرصت طلب از آب گل آلود کمبود امکانات در کنار محدودیت‌ها ماهی گرفتند، اما افراد انسان‌دوستی نیز بودند که انسانیت آن‌ها دهان به دهان گشت و از مرز‌ها نیز فراتر رفت.

در حالی که کشور هند این روز‌ها به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و این کشور با موج شدید کرونا و کمبود امکانات بیمارستانی از جمله کپسول اکسیژن و آمبولانس مواجه شده انسان‌دوستیِ یک شهروند این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «شاه جهان» ۵۴ ساله که صاحب یک آژانس گردشگری در منطقه «بالاراماپورام» در ایالت کرالا هند است یک خودروی ون شرکت خود را به منظور کمک به بیماران کرونایی به آمبولانس تبدیل کرد. آقای شاه جهان در این خودروی ون تجهیزات مورد نیاز پزشکی برای بمباران کرونایی از جمله کپسول اکسیژن قرار داده است.


بیشتر بخوانید


شاه جهان با خودروی ون خود بیماران مبتلا به کرونا را به صورت رایگان به بیمارستان منتقل می‌کند. شاه جهان در گفت‌وگو با IANS گفت: «در حال حاضر با وجود تلاش‌های دپارتمان بهداشت ایالت کرالا این ایالت با کمبود آمبولانس مواجه است. به دلیل تعداد بالای بیماران آمبولانس‌های بیشتری مورد نیاز است و من فکر کردم شاید با این اقدام بتوانم کمکی در این زمینه کرده باشم.»

مرد انساندوست، وَن خود را تبدیل به آمبولانس کرد!

شاه جهان یک خودروی ون را که دارای ۱۷ صندلی بوده به آمبولانس تبدیل کرده است. او با برداشتن صندلی ها، در داخل ماشین به جای آن برانکارد قرار داده است. او افزود: به محض اینکه تماسی از بیمارستان، اورژانس یا اعضای خانواده یک بیمار با من گرفته شود این آمبولانس آماده خدمت رسانی می‌شود.

گفتنی است؛ شاه جهان اعلام کرده در صورت نیاز حاضر است خودرو‌های ون دیگر آژانس گردشگری خود را نیز به آمبولانس تبدیل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.