رئیس پلیس فتا استان کرمان از راه‌اندازی کانال پلیس فتا در برنامه شاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امین یادگار نژاد، رئیس پلیس فتا استان کرمان بابیان اینکه بی‌اطلاعی دانش آموزان از تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی زمینه‌ساز به خطر افتادن دانش آموزان است گفت: پلیس فتا در این کانال محتوا‌های آموزشی موردنیاز دانش آموزان را در قالب عکس نوشته، داده نما، کلیپ‌های آموزشی، هشدار‌های متنی و... در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد که بامطالعه آن می‌توانند در برابر بسیاری از تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی آگاه شوند.

او افزود: این آموزش‌ها بیشتر حول محور جرائم رایج و جرائم نوظهور علیه کودکان و نوجوانان است تا دانش آموزان بتوانند به مطالعه آن‌ها با این قبیل جرائم برخورد ایمن و قانونی داشته باشند و آسیبی نبینند.

سرهنگ یادگار نژاد فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی برای دانش آموزان را از دیگر اهداف راه‌اندازی کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد خواند و گفت: فرهنگ‌سازی، اثربخش‌ترین راهکار مقابله با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان است چرا که باید در استفاده از فضای مجازی هوشمندانه و منطبق باسواد رسانه‌ای عمل کرد.

رئیس پلیس فتا کرمان بیان داشت: انتشار محتوا‌های آموزشی در خصوص سواد رسانه‌ای، سواد کاربری فضای مجازی، کلاس‌های برخط و مطالب متنوع فضای مجازی در دستور کار این کانال خواهد بود، دانش آموزان، والدین و فرهنگیان عزیز می‌توانند از طریق آدرس shad.ir/policefata در برنامه شاد با ما همراه شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار