نقشه شیطانی نوه برای تصاحب حقوق بازنشستگی مادربزرگش!

دختر نوجوانی به همراه دوستش اقدام به قتل مادربزرگ خود برای تصاحب ثروت او کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر نوجوان هندوستانی برای تصاحب حقوق بازنشستگی و طلا و جواهرات مادربزرگش اقدام به کشتن او کرده بود. این حادثه ساعاتی پس از نیمه شب جمعه و در منطقه «ناگپور» واقع در جنوب ایالت «ماهاراشترا» هند رخ داد. پلیس پس از پیداشدن جنازه غرق به خون «ویجایا تیوالکار» تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند روز یکشنبه پلیس این کشور چهار نفر را در ارتباط با قتل این زن بازداشت کرد. گفته می‌شود این افراد در به قتل رساندن این زن به همراه این دختر نوجوان و دوستش دست داشتند.

هویت افراد دستگیر شده نیلیش پائونیکار، آرزو خان، فرید انصاری و تاجیرخان اعلام شده است. یک مقام پلیس محلی در این باره گفت: «شش متهم از جمله نوه مقتول و دوستش در این جنایت دست داشتند که چهار نفر از آن‌ها بازداشت و در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برند. تحقیقات در مورد این جنایت ادامه دارد.»


بیشتر بخوانید


بنا به گفته کومار، این دختر، پس از بررسی اوضاع این افراد و از جمله دوستش را وارد خانه مادربزرگش کرد. ظاهرا مقتول ۶۲ ساله متوجه حضور این افراد در داخل خانه شده و حتی مقاومت کرده است. در حالی که این دختر پا‌های مادربزرگش را گرفته بود، سه نفر دیگر تلاش کردند تا با بالش این زن سالخورده را خفه کنند.

مقتول

نقشه شیطانی نوه برای تصاحب حقوق بازنشستگی مادربزرگش!

این دختر سپس از یکی از متهمان خواست تا گلوی مادربرزگش را ببرد. در حالی که این دختر انتظار داشت با طرح این نقشه دست کم ۲۰ هزار دلار به دست آورد، اما او تنها مقداری پول نقد و جواهرات نصیبش شد. بنا به گفته پلیس این دختر احتمالا مبتلا به اختلال روانی است. در حالی که نوه مقتول و دوستش متواری هستند تحقیقات و جستجو‌های پلیس هند برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر روانی زیاد شده